31-12-2011, 07:21 PM
رد: حصريا على منتدى الابداع موسوعة علمية عن الهاكات والانجكتور وسر من اسرار كروس فيرا ولعز الهليكس ل

7- - ازاى تعرف ان الهاك اللى انت نزالتوا متفيرس وعليها باتش اختراق للكمبيوتر بتاعك ولا لا

1- دلوقتى انا سمعت ان فى ناس بتقول ان فى الهاكات اللى بتنزل فيروسات وباتشات وكلام من دة
2- فى ايجى نت انت واصل محدش هيقدر يلمس جهازك ازاى
3- احب اعرفكموا بالبرنامج Zemana_AntiLogger
4- ايه علاقات الهاكات بالبرنامج دة ايه فايدة البرنامج دة
5- علاقات الهاكات بالبرنامج كالاتى دلوقتى انا نزالت هاك ورحت دوست عليها ومشغلوا لو الهاك دة فتح اتصال مع اى بى تانى يبقى دة باتش على طوال
وهنا بقى مهمة البرنامج لو انت دوست على الهاك قبل مايجى يفتح اتصال مع جهاز تانى اللى هيخترقك البرنامج هيقولو عندك رايح فين
هيقولك ان البرنامج الفولن هيعمل اتصال مع الاى بى كذا وانت بقى اول لما تشوف كدة تعرف ان دة اختراق على طوال خد بالك عشان وانت بتعمل اتصال
مع جميع الحاجات اللى بتتصل بها على النت هيسالك تسمح اوا متسمحش عشان تعيش فى امان شغال يونيفرسال
هو بيديك اختيارن allow / block
طبعا الاتنان بينان من اسمهموا واحد هيسمح بالدخول والتانى هيسمح وانت براحتك بقى عايز تسمحلوا يدخل كمبيوتر بتاعك حاجة ترجعلك xD
البرنامج لها مميزات كتيرة جميلة كمان ان هو بيحمى من اختراق الكاميرة وحاجات كتير ومتوفر بلغة العربية

صورة دة بتوضح شكل البرنامج بعد تسطيب

صورة للكيجن اللى هتفعل بها وهتاخد بها 356 يوم ببلاش xD

صورة دة بتوضح ان فى واحد بيحاول يخترق الكام بتاعك وانت لك حرية الاختيار تسمح اوا مش تسمح

هتسطب البرنامج وبعد كدة هتعمل ايقاف للحماية بتاعت البرنامج هتشغل الكيجن هدوس GET KEY
هيجبلك سريال هتحطوا فى البرنامج الف مبروك عليك 356 يوم

روابط التحميل

1-البرنامج : سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
2- الكيجن : سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

8- ازاى تعرف اذا كان الكمبيوتر بتاعك تم اختراقوا بالفعل ولا لا

1- ازاى تعرف ان كمبيوتر بتاعك بالفعل تم اخترقوا اوا لا عن طريق الهاكات اللى بتنزلها
2- هنستخدم البرنامج دة X-NetStat Professional
3- مافائدة البرنامج وماعملوا
البرنامج دة بيوريك كل اللى متصل بيك عبر الشبكة والبورتات المفتوحة فى جهازك وبيوريك الهوست بتاع نو اى بى بتاع جهاز اللى اخترقكك
4- كمثال انت لما تجى تشتغل على النت تفتح ياهو موزيلا وكذا حاجة انت متصل بها اها وفجاة لقيت فى كونكشن غريب متصل بجهاز بتاعك
ولا هو ياهو ولا موزيلا ولا اى حاجة غير معروفة واخرها علامة exe يبقى روحنا فى البطاطا xD
صورة دة بتوضح كل الحاجات اللى انا متصل بها على الانترنت وطبعا مفيش حاجة غريبة متصل بى معنى كدة ان مفيش حد مخترقنى
معلش معنديش صورة وانا حد مخترقنى عشان ارفعهلك xD

رابط التحميل :

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

9- فى حالة تم اختراق الكمبيوتر بتاعك ايه اللى المفروض

هتروح فاصل نت على طوال مفيش وقت ولا كلام هتنزل تجيب من اى سيبر حماية كاسبر باخر اصدار وتحملها على اسطونة مش فلاشة ويكون معاك ملف
ال up data وتروح مسطب نسخة من اول وجديد وبعد لما تسطب نسخة متحاولش تدخل ولا فلودر فى كمبيوتر ولا تسطب اى تعريف ولا اى حاجة
هتروح مسطب كاسبر وتعمل فحص للجهاز كلوا وبعد لما تخلص تروح مشغل برنامج اللى بيعرفك اذا كان فى بورت غريب متصل بيك على جهاز ولا لا
وتتاكد ان مفيش حد دخال كمبيوتر بتاعك

رابط موضوع كاسبر باخر اصدار :

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

تم رفع البرامج باسم ايجى نت وتم رفع الصور من جهازى الشخصى وجميع حقوق الموضوع محفوطة لصالح منتديات ايجى نت

ارجو عند نقل الموضوع يجب ذكر المصدر
الموضوع دة كلوا بالكامل مش منقول منوا ولا كلمة دة خبرة سنين على النت
انا بقدمها لك هنا فى منتدى الابداع فى ثلاثة ساعات المدة اللى عملت فيها الموضوع على طبق من دهب
ومش طالب منكموا غير دعواتكموا صالحة
فى ايجى نت انت واصل يامعلم
وكما قال المبدع ايجى نت عالم من التميز والابداع
سبحان الله عدد ماكان وعدد مايكون وعدد الحركات وعدد السكون
ارجو الدعاء لى الامتحانات قربت