31-12-2011, 07:20 PM
رد: حصريا على منتدى الابداع موسوعة علمية عن الهاكات والانجكتور وسر من اسرار كروس فيرا ولعز الهليكس ل

4-كيفية تفادى البلوك فى كروس فيرا

1- صراحة لما كنت بشوف حد بيقولى انا اخدت بلوك من هاك انت نزالتواصراحة انا كنت مستغرب لحد لما جى عضو وطلب منى
ان هو عايز يحمل الهاك دة ومش عارف وهو فى المنتدى فانا دخلت على الموضوع لقيت مكتوب عليها كلمة detcted طبعا كلمة دة معنها ان خلاص انتها
فانت لزم تاخد بلوك وانت مستريح كمان الهاكات اللى بتبقى شغالة ياجماعة مش بيبقى مكتوب عليها كلمة دة اوا دة pacheed
2- دلوقتى انا نزالت هاك ايه المفروض اللى انا اعملوا هل ياترى اروح اجرب الهاك بالايميل اللى انا بلعب بها بقالى سنين اعمل اربع اكونتات
اجرب عليهموا الهاكات اللى بنزلها اللى شايف ان هو مش تمام وميصلحش وبيجب بلوك خلاص يامعلم فكك منوا اللى اشتغل معاك تمام
وبدون اى مشاكل هو دة اللى العب بها بالايميل الاصلى بتاعى

5- سر كروس فيرا ازاى تقدر تاخد تسعة حروف فى لعبة كروس فيرا فى تسعة ايام من اخر متاخد حرف واحد متكرر

الموضوع دة حصرى على ايجى نت بس بس بس بس من ابتكارى وليس منقول
طبعا عشان انت عضو فى ايجى نت فانت عضو مميز مش زى اى عضو تانى ولزم تاخدها حاجة حصرى حصرى
1- طريقة مش هيتم فيها استخدام هاك ولا يحزنون
2-هنحتاج 2 اكونتات على كروس فيرا على الاكونت اللى معاك
3-كروس فيرا بتوزع المهمات كلها على الاعيب المهمات كلها بتبقى واحدة بس بتختلف فى حاجة واحدة لو انت رتبة صغيرة تاخدة مهمة صغيرة ولو
رتبة كبيرة هتاخدة مهمة كبيرة كمثال
4- انا مثلنا عملت ايميل جديد ودخلت كروس فيرا المهمة بتاعتى اقتل 40 واحد فى ghost واحد بقى رتبتوا عمود مطلوب يقتل 100 واحد وبردك فى
نفس البيت بتاع الجوست يخلص المهمة هياخد الحرف وانا هخلص المهمة هاخد نفس الحرف اللى اخدهوا
5- طيب انا مش عايز نفس الحرف وعايز اخد الحروف التسعة من غير ماكرر ولا حرف يابرفسيسور فى ايجى نت انت واصل يابنى وهتاخدهموا ان شاء الله
6- هتخش بالاكونت الاولنا وتعمل مهمة من الثلاثة هيديك حرف الحرف دة معاك اخرج من لعبة
7- خش بالاكونت التانى اعمل مهمة غير اللى عملتها فى الاكونت الاولنا هيديك بردك معاك
8- خش بقى بالاكونت الاصلى بتاعك يامعلم واعمل المهمة يبقى هو دة الحرف بقى وممكن يجى معاك فى الاكونت الاول والتانى ولو جيها يبقى تخش تعمل بالايميل
الاصلى على طوال يارب تكون وصلت

6- حصرى لعز الهليكس لوب لما تجى تشغلوا ويقف عند الواحد وميرضاش

1- صراحة اخوكموا عاشق نسخات الويندوز انا بحب كل يوم اغير نسخة ويندوز اوا كل يومان
2- وصراحة نزالت نسخة ويندوز من على النت كان حجمها 4 جيجا اكس بى وبعد لما حملتها ونسختها
وسطبتها
3- وجيت اشغل الهاكات وخاصتنا الهليكس لوب ويجى عند الواحد ويقف وانا قاعد مستنها ان هو يتحرك مفيش
5- طبعا نسخة كانت عاجبنى كدة قاعدت احملها فيها لمدة يومان xD دورت فى فى كل حته على النت على حل لمشكلة الهليكس مفيش
6- كنت مسطب كل البرامج الهاك وكلوا تمام وبدات عايز اعرف العيب فى ايه وانا كنت بدور بقى فى المواقع اللى يقولك غير فى اعدادت الاكسبلور
وكلام كدة مدخلش دماغى صراحة وافتكرت كلمة كان كاتبها صاحب هاك الهليكس على الهاك نفسوا fixed 1 sec عارفين دة معنها ايه
يعنى هو قاوم باصلاح الهاك لما يجى يقف عند واحد ثانية بس الهاك دة كان شغال معى على نسخة اللى فاتت العيب فى ايه وكنت خلاص ناويت اغير نسخة
وانا زعلان وفجاة ياحبايبى حاجة من دخالى قالت لى مش يمكن العيب فى الحته الفلنية ولو انت عملت كدة وغيرت الحته دة الهاك يشتغل وبالفعل ياولادى
روحت مجرب وعامل طريقة وعارفين ايه اللى حصل عمل كدة وبسرعة طيارة 5.4.3.2.1.0. skip adv ودة اسموا توفيق من عند ربنا
طبعا انا مش هقول عملت ايه لحد يجى من بعدى ويقولى ياعم طريقة معروفة وانت ناقلها من هنا ولا من هنا وانا عارفها من زمان xD
انا هسيب سؤال دة لمدة يومان وبعد كدة ارد عليها سؤال للكل للاعضاء والمشرفين وكلوا ايه سر فى ان الهليكس لوب بيقف عند الواحد

اليومان طبعا انتهوا طبعا محدش جاوب صح ومحدش قال اساس ايه الاجابة حتى صاحب الهاك كاتب طريقة غلط

من نهرضة مفيش عضو فى ايجى نت هيقول الهليكس لوب بيقف عند الواحد
اول منتدى على النت كلوا كشف عن سر الهليكس لوب هو منتدى ايجى نت
ازاى قدرت اتوصل لسر دة هو توفيق من عند ربنا
السر مكنش فى برامج الهاك ولا فى اعدادات الاكسبللور عارفين كان فى ايه

1- كان فى الادوب فلاش بلير التابع لمتصفح انترنت اكسبللور اذا الادوب فلاش بلير مش موجود تابع لاكسبللور هيجى عند الواحد ويقف لكن لو سطبتوا عمرهو ماهيقف عند الواحد ابدا ويبقى ايجى نت اول من قال السر
ارجو عند نقل ذكر المصدر
ملحوظة : اذا انت مسطب الادوب فلاش بلير لكل المتصفحات معاد الاكسبللور
عمرها ماهيشتغل وتسهيل على الاعضاء تم رفع الادوب فلاش بلير التابع
للاكسبللور باخر اصدار

سبحان الله عدد ماكان وعدد مايكون وعدد الحركات وعدد السكون
انا عضو حصرى فى ايجى نت منتدى الابداع والتميز

عشان يبقى اول منتدى ايجى نت قال سر الهليكس لوب على منتديات النت كلها يبقى احنا ويبقى لينا السباق
فى ايجى نت انت واصل يامعلم

ايجى نت عالم من التمير والابداع

يتبع