منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

16-08-2011, 10:46 PM
مشكله فى هاكر ال جى فورس بليز محتاج مساعده

لو سمحتو انا عندى مشكله فى الجى فورس الهاكر شغال عادى اوى بس و انا بلعب بعد دقسقه او اتنين بعد ما افتح اللعبه اللعبه بتقفل
و انا مسحت اللعبه و سطبتها من جديد و انا عندى ال .NET FRAMEWORK4 +VISIUAL c++ +DIRECTx10
و انا عندى وندوز سفن و بشغل الهار من RUN AS ADMINSTRATOR و الوندوز عندى سليم و انا قافل الانتى فيرس كل مره بدخل بيطلع
و كرت الشاشه عندى 1 جيجا و الرامات 2 جيجا و البروسيسور 3.6 من عشره و الها[IMG]file:///C:/Users/Bassam/Desktop/crossfire.png[/IMG]كر بتاريخ 8\8\2011 انا عاوز حل بسرعه و ضرورى بلييز
و ديه صورت الرساله الى بتيجى احياناً مش على طول

http://www.mediafire.com/?gn8ep257ytywg7c
17-08-2011, 10:57 PM
رد: مشكله فى هاكر ال جى فورس بليز محتاج مساعده

ايه يا جماعه 48 مشاهده و مفيش رد واحد بجد حراام عاوز حللللللل
17-08-2011, 11:56 PM

جارى حل المشكله يا برنس
18-08-2011, 12:08 AM

بص يا ريس نزل الهاك من جديد خالص تمام وحطه ف ملف اللعبه ف المسار ده C/Program File/z8games/cross fire
تمام واقفل الانتى فيرس من قبل ما تحمله من النت
وشغلها
--------
فى حال لا قدر الله مشتغلش يبقى نزل اللعبه من جديد وشغلها قبل الهاك بعدين شلها بعد الهاك
18-08-2011, 01:31 AM

طيب يا باشا انا عاندي بيفصل العبه يقعد دقيقه او دقدين ويطلع من العبه مش عارف اعمل اه ارجو الحل ونبي عاوز العب بي هاك ونبي ممكنايمك اليهو ونبي ونبي

الكلمات الدلالية (Tags)
محتاج, مساعده, مشكله, ال, بليز, دي, في, فورس, هاكر