منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

هاكات كروس فاير Crossfire Online .: اجدد هاكات كروس فاير اون لاين Crossfire Online - الهاكات من تخصص المشرفين فقط :.

27-08-2011, 03:31 AM
:::بجد تحية جامده جدا لكل الي في الموقع و اصحاب الموقع انتو فعلا عملتو مجهود كبير

بجد شكرا لكل الاعضاء و المشرفين انتو بجد جامدين جدي بجد والله انتو مواضعكو مش بتقف ولا ساعه حتة و انا بشكركم و يا ريت انتو برضو تشكروا المشرفين و صحاب الموقع لأنهم اكيد عملو مجهود كبير عشان يعملو الموقع
و تحية جامدة جداا لاعضاء الموقع و المشرفين
و ياريت محدش يوقف عن كتب الموضوعات المفيدة انكون الافضل (و فعلا نحن الافضل ) 9
و سنبقي الافضل
و شكرا علي قرأتكم علي هذا الموضوع التافه و
27-08-2011, 03:50 AM
رد: :::بجد تحية جامده جدا لكل الي في الموقع و اصحاب الموقع انتو فعلا عملتو مجهود كبير

العفو ياعزيزى
واشكرك على الروح الجميلة
وان شاء الله تحاول تشارك معانا ولو بالقليل
27-08-2011, 04:41 AM
رد: :::بجد تحية جامده جدا لكل الي في الموقع و اصحاب الموقع انتو فعلا عملتو مجهود كبير

انا معكم للابد و سنكون الافضل ان شاء الله
9
انا احاول ان اعطيكم بعض الهاكات و لاكني لا اعرف لأنكم قايمين بالواجب و انا مش عارف احط حاجة
[::::نحن الافضل::::]
27-08-2011, 05:24 AM

هه شكلك كده

هتبقى حاجه مفائله بيك هه
31-08-2011, 04:39 AM

فعلا منتدانا الافضل ومفيش حاجه هتوقفو
....................

الكلمات الدلالية (Tags)
:::بجد, مجهود, لكل, الموقع, الى, اصحاب, انتو, بيج, تجيب, جامده, جدا, عملتو, في, فعلا, و, كثير