منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

05-07-2012, 10:08 AM
مشكله في اللعبه

اللعبه يا جماعه بايت برده اوى اليومين دول الكلام ده على كل الناس وانا منهم السيفرا تقيله والشنيل وحتى الروم ومتقليش النت لا
مش النت يريت كل اللى عندوا نفس المشكل ديه يقولى في الموضوع ده ونبعت رساله لل جي ام بليز ردوا عليه
05-07-2012, 10:38 AM
رد: مشكله في اللعبه

فعلا انا بفتح اللعبة انهارده لاقيتو بيدخل على السرفر بالعفية وبيدخل على الروم بالعافية واول لما يدخل في روم واجى العب دا بعد سنتين كدا ولا حاجة من الانتظار بيقوم الاكونت طالع في ايه فى اللعبة مش عارف و
05-07-2012, 10:40 AM

مافيش بايده حاجة انا قلت ياا جماعة

انا لما بدخل الامريكي بالذات كروس فاير NA

بختاار سيرفر مافيش ناس كتيرة فية يعني النص مثلا وشانيل اللي فية ناس متوسطة والروم بقي براحتك اختار اللي يعجبك حتي لو 15/16 خش انت وتبقي ال 16/16 :D

انما هو مافيش حاجة بايده هيعمل ازاي سيرفرات اكتر كدة كفاية اوي ~~ وهيرد عليك بانه فية سيرفرات فاضية خالص :P
05-07-2012, 12:03 PM

لا يا حبى انا لسة داخل دلوقت سرفر مفهوش النص ده اقل من الربع ودخلت شنل مفهوش غير ارض واحدة وى لعب عيل واحد وبرضو النت شلنى عقبال ما العبو هيا هيا العيب من اللعبة يا حبى مش من الشنل ولا السرفرات

الكلمات الدلالية (Tags)
مشكله, اللعبه, في