منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

23-09-2012, 10:55 PM
محتاج مساعده جدا جدااااا

دلوقتى المشكله ال بتوجهني اني كل شويه احمل الهاك واعمل الخطوات كلها واجي ادخل اللعبه ميظهرش القائمه ومفيش هاك اشتغل مع اني عامل زي ال مشروح بالفيديو بفك ضغط الهاك وافتح الانجتكور واختار الهاك واعمل اوتماتيك وادخل اللعبه من ملف بارتشي يرجي حد من الادارة يرد عليها ومع العلم اني ويندوز 7
24-09-2012, 12:23 AM
رد: محتاج مساعده جدا جدااااا

اخي مشكلتك ليست الوحيدة
يعني انا عندي كمبيوتر كمان بيها نفس المشكلة
لاكن انا هديلك كم طريقة اولا تحمل البارمج الي بالموضوع دا http://forums.egynt.net/showthread.php?t=18211

وثاني طريقة هو برنامج من شركة مايكرسوفت ويسطب جميع مستلزمات اي ويندوز لاكن عيبه انه بياخذ وقت طويل والرابط اهو https://rapidshare.com/files/58116575/vs_proweb.exe

طيب دلوقتي انت هتيجي تسألني عن سبب المشكلة:
السبب امعلم هو ان نسخة الويندوز كوبي ودا بيجيبلك مشاكل مع حاجات كتيررررر ف ريح باالك وغيره
بس في الاول حاول تجرب الطريقتين ولو نفس المشكلة مفيش غير انك تغير الويندوز

بعض المعلومات عن تشغيل الهاك:
1-شغل الانجكتور اس ادمن
2-لازم يطلعلك تاكيد التشغيل اس ادمن
الي هو yes or no
وبكدا حاول تعمل جميع الخطوات
24-09-2012, 11:44 AM

جاري التجربه بس بالنسبه للينك الاول انا لما حملت الهاك طلب مني برنامج من ال فى اللينك دا بس حملته واشتغل عادي الهاك هل كدا يبقى مش محتاج باقي الملفات ال فى اللينك ولا احملهم برضوا
24-09-2012, 01:55 PM

لا تحملهم كلهم عشان الهاك يشتغل حتى داخل اللعبة
24-09-2012, 02:18 PM

طيب حاضر بحملهم بس ينفع لينك تحميل ويندوز 7 اصلى انا لاقي اكس بي بس بدي ويندوز 7

الكلمات الدلالية (Tags)
محتاج, مساعده, جدا, جدااااا