منتديات ايجي نت

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

26-11-2012, 12:41 PM
all pro hack

دلوقتى انا اول مره تحصل معايا المشكله دى اول منفتح الهاك تيجى ظاهره الرساله دى filecorrupted!.this program has been manipulated and maybe its infected by avirus or cracked. this file won t work any more ومع العلم انى موقف الانتى فيروس مش مشغله عشان الهاك ولسه لاعب بيه الصبح مظهرتش مش عارف ياريت تقلى ايه الحل بقى
26-11-2012, 01:23 PM
رد: all pro hack

نفس المشكله عندي و غيرت الويندوز 4 مرات و كل البرامج عندي بس النهارده اشتغل لما نزلته و كان بره اللعبه بس لما حطيته جوه اللعبه باظ تاني
26-11-2012, 04:15 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عراقي انا مشاهدة المشاركة
أنت بتلعب بالاصدار دا؟
http://forums.egynt.net/showthread.p...843#post307843

ايوة ابو حميد وحتى القدم حصلت نفس المشكله انا غيرت النسخه اهو وهنجرب تانى بس بنظبط حاجات كده هنشوف ونرد عليك متقفلش الموضوع غير لما نرد عليك تسلم ا ميدو
26-11-2012, 05:38 PM

يا معلم نفس المشكله حصلت تانى بعد ما سطبت نسخة وندوز جديده وحملت الللعبه من تانى وسطبتها وبرضو نفس المشكله وعندى كل البرامج والهاك اصلا كان شغال معايا اول مره تحصل دى وبنوقف الانتى فيروس كل دا بنعمله وبرضو نفس الرساله ياريت يا عراقى تقولى ايه الحل ياريت

الكلمات الدلالية (Tags)
hack, pro