منتديات ايجي نت

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

22-12-2012, 09:26 AM
مشكله بطىء كروس فاير بعد فترة من تشغيله

يجماعه انا كروس فاير عندى بتهنيج بعد فترة من فتحها....يعنى افتح كروس فاير..عاادى ادخل اى بيت عادى بعد 5 دقائيق يبدء التهنيج التدريجى يعنى لو البيت بيوعد 12 دقيقه بعد الخمس دقائيق ابدء اتشل على نهايت البيت بيكون بطىء اوى...ديه اول حاجه تانى حاجه..وهى بيت زومبى البيت بتاع الوحش الى اسمه...MeGA...الجنيات اللى بتتلع من الدخان..كل لما الدخان يطلع بالقى اللعبه تبطىء اول لما الدخان يتشال يرجع خفيف تانى بشكل مؤقت..مع انى عامل فى الاوبشنات الدخان Low يعنى الجرفيك بتاعو منخفض..وعشان محدش يقلى لازم تسطبها من جديد انا عملت كده وسطبته من على الموقع...وعشان اللى يقلى امكنيات جهازك منخفضه لآ الأمكانيات..(RAM 2Gb..processor..3Ghr.Cache 4 m video card 1GB hard disk 500 Gb..Windows 7) يجماااااعه ارجوك اللى عنده الجواب لا يبخل على بيه وجزاك الله عنى كل خير.....تحياتى
22-12-2012, 05:34 PM
رد: مشكله بطىء كروس فاير بعد فترة من تشغيله

يا برنس المشكلة مش بكروس فاير وانما بالكمبيوتر يعني الايفيكت زي الدخان والقنابل كحتاجو رابم كبير وكارت شاشة كويس
يعني المشكلة من الكمبيوتر بتاعك ممكن في فايروس مخرب المميزات الي في الكمبويتر بتاعك
29-12-2012, 03:25 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عراقي انا مشاهدة المشاركة
يا برنس المشكلة مش بكروس فاير وانما بالكمبيوتر يعني الايفيكت زي الدخان والقنابل كحتاجو رابم كبير وكارت شاشة كويس
يعني المشكلة من الكمبيوتر بتاعك ممكن في فايروس مخرب المميزات الي في الكمبويتر بتاعك
انا عامل اسكان على الجهاز ومعلهوش حاجه والانتى فيرس عملوا اب دات..يعنى انا كده فى السليم...اعد تسطيب كروس فاير اشتغلت كويس كام يوم وبعد كدة بدأت تهنج تانى....بالله عليكو ردوا عليا فى اسرع وقت....
29-12-2012, 06:52 PM

طيب نزل صورة لكارت الشاشة
29-12-2012, 11:25 PM

الرامات عندك قليلة علي كروس فاير وانت كمان قايل انك مركب ويندوز 7 ويندوز 7 وفيستا و ويندوز8 بيسجبوا رامات جامد نصيحة مني نزل نسخة xp وجرب هتلاحظ الفرق وثم ان كرت الشاشة بتاعك intel ولا g-force - ولا ATI ? لو اي حاجة غير اانتل يبقي انت في السليم واللي معوق معاك هيا الرامات بس نزلي صورة لامكانيات جهازك احسن

الكلمات الدلالية (Tags)
مشكله, من, تشغيله, بعد, بطىء, فاير, فترة, كروز