منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

25-12-2012, 02:03 PM
مساعده من الخبراء : تحديث كروس فاير مش بيثبت

ارجو المساعده من خبراء كروس فاير من ساعة تحديث الكريسماس ما نزل واللعبه مش بيثبت تحديثات الاكستراب عليها .. بمعني ان كل ما كان بينزل تحديث كان بيحمل مره واحده وخلاص .. لكن من بعد التحديث الجديد الاكستراب بيعمل تحديث كل شويه ومره يحدث ومره يبدأ من غير تحديث ... وانا سايبر ودا مأثر علي شغلي جدا ... هل فيه حد عنده حل ؟
25-12-2012, 04:59 PM
رد: مساعده من الخبراء : تحديث كروس فاير مش بيثبت

وضح المشكلة يعني اللعبة مش شغالة ولا ثيم الكريسماس مبيطلعش؟
25-12-2012, 07:44 PM

كل حاجه بتظهر عادي بس انا عايز اعرف ليه بيعيد تحميل التحديث بتاع الاكستراب كل مره المربع الرصاصي اللي بيظهر علي جنب اول ما بفتح كروس فاير وادوس ستارت ... كان كل تحديث بيحمل مره وحده بس دلوقتى كتير
25-12-2012, 08:08 PM

بص يا برنس انت قصدك المربع الي بيكون على اليمين اسفل الشاشة بتقعد كل ما تشغل كروس فاير؟
25-12-2012, 08:17 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عراقي انا مشاهدة المشاركة
بص يا برنس انت قصدك المربع الي بيكون على اليمين اسفل الشاشة بتقعد كل ما تشغل كروس فاير؟
ايوا دا بقي لما كان بينزل تحديث كان بيحدث مره وبيشتغل عادي بسرعه من غير تحميل بعد كدا لحد ما ينزل تحديث جديد ... دلوقتى بقي كل ما اجي افتح اللعبه يحمل ويقرفني علي ما يفتح لانه بيحمل ببطيء

الكلمات الدلالية (Tags)
مش, مساعده, من, الخبراء, بيثبت, تحديث, tags, فاير, كروز