منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

20-01-2013, 11:52 PM
ممكن حل للمشكلة دى لو سمحتم !

فا صل15
اولا احب اشكر المراقبين على شغلهم و تواجدهم الفعال دائما للاستجابة طلب الاعضاء و حل مشاكلهم

فا صل15

لو سمحت انا عندى مشكلة فى اللعبة دلوقتى كل ما اخش الجيم و اخش اى بيت تخش عادى لكن بعد حوالى 5 دقائق يجيلى دايما (Disconnect from the server) وى اطلع بره اللعبة على طول ..مش عارف العب خالص من الحكاية دى ..ممكن حل للمشكلة دى لو سمحت ؟؟
21-01-2013, 12:00 AM
رد: ممكن حل للمشكلة دى لو سمحتم !

اولا هو فى سببين انها تعمل disconect الاول انك مشغل اى برنامج تانى والحل انك تقفل البرامج التانية
والسبب التانى هو ان النت يكون ضعيف او بيفصل عندك والحل انك تنزل برنامج netcut وترخم على الناس الى معاك فى الشبكة
جرب وقلى
21-01-2013, 12:06 AM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MeZo93 مشاهدة المشاركة
اولا هو فى سببين انها تعمل disconect الاول انك مشغل اى برنامج تانى والحل انك تقفل البرامج التانية
والسبب التانى هو ان النت يكون ضعيف او بيفصل عندك والحل انك تنزل برنامج netcut وترخم على الناس الى معاك فى الشبكة
جرب وقلى
لا انا لما بلعب بقفل Kasper و مش ببقى مشغل برامج عشان اللعبة متهنجش ..و البنج عندى دايما 70 او 80 جوه اللعبة ..مشكلة Disconnect دى ظهرت بعد الاصدار الجديد ده القديم كنت بلعب عادى
21-01-2013, 12:43 AM

بص يا معلم امسح العبة وسطبها تانى وقولى وانشاء الله تتسطب
21-01-2013, 12:45 AM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MeZo93 مشاهدة المشاركة
بص يا معلم امسح العبة وسطبها تانى وقولى وانشاء الله تتسطب
عملت كدة والله قبل ما احط الموضوع هنا عشان و برضو مفيش فايده

الكلمات الدلالية (Tags)
للمشكلة, ممكن, من, حل, دي, سمحتم