منتديات ايجي نت

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

26-04-2013, 09:26 PM
مشكلة الcf error بدون هاك على crossfire EU عراقي Help

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ساعدوني أرجوكم مشكلة الcf error هتجنني انا بلعب في كروس فاير أوروبا cross fire EU الفي بي

اس عندي من 10 الى 40 والبنج من 300 الى 500 سرعة النت 2ميجا ومعايا ناس ومش بستخدم هكر

خالص ودايما بيجي رقم الايرور 20ولا ادري الحل انا دورت وبعمل ببرنمج جيم بوستر ولا حل وشكرا وها

هي صورة للتوضيح وساعات الرصاص يبقى 1000 رصاصة وبعدها علطوووووووول يقوم جيا الرسالة دي

وها هي صورة للتوضيح ونسختي ويندوز 7 64- bit مخليها جونيون اصلية مشكورين ارجو المساعده

والمشكلة دي في كل

المودات الوحوش والتيم ديث وكلو ما عدا مود البيزوهارد اللي زي الزومبي في كروس فاير العادية

الصورة

ملحوظتين جد مهمتين
1-اللي بيقتل بالهيد شوت اللي في الصورة مش انا عشان محدش يقول اني شغال بهاك انا اسمي اساسا
MidoAmigo

2-ساعات يا جماعه مش بيحصل ان الرسالة دي تظهر لما اكون بلعب بدري انا بقول سعات يعني مش علطول وسعات يكون ناس معايا ع الشبكة ومبتجيش برضو البركة فيكم بقا ^_^ شكرا
26-04-2013, 11:29 PM
رد: مشكلة الcf error بدون هاك على crossfire EU عراقي Help

يعني 29 مشاهدة ولا رد!!!! فين التفاعل
27-04-2013, 12:31 AM

بص الايرور دا بيجي بسبب اللاج يعني النت البطيء
اتأكد ان النت بيوصلك كله
27-04-2013, 01:04 PM

الامكانيات

وأنا شغال بالنت كت بس زي ما تقول مش بيعمل حاجه وعاوز اعرف لو في برنامج يجيب السرعه الكاملة من الشركة مش سرقة يعني اقصد السرعة تجيلي كاملة من الشركة ... مشكور
27-04-2013, 01:07 PM

مواصفات الجرافيك وكارت الشاشة

مواصفات الساوند والصوت

الكلمات الدلالية (Tags)
مشكلة, الcf, crossfire, بدون, error, eu, help, على, عراقي, هاك