منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

05-07-2013, 07:59 PM
مشكله هامه اثناء شحن ZP عن طريق الاعلانات

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

ياجماعه ارجواا من كل واحد شحن ZP عن طريق الاعلانات يرد عليا عشان انا بقالى فتره كبيره بحاول اشحن ZP ومش عارف مع انى نزلت برنامج لتغيير الا بى وفتحت الاعلانات وبعمل زى المطلوب يعنى مثلا انزل برنامج واسطبه واستنى 20 دقيقه وهيوصلى الZP وانا بستناه ساعه مش 20 دقيقه ورغم كده برضه مش بيجيلى حاجه وجربت اعلاناااااااااات كتير مش اعلان ولا اتنين ومش عارف ليه مش بيوصلى الZP فارجوا من كل واحد شاحن ZP عن طريق الاعلانات يتفضل يقولى هو عمل ايه او ايه الغلط اللى انا ممكن اكون بعمله وله منى كل الشكر والاحترام والتقدير
والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
05-07-2013, 08:24 PM
رد: مشكله هامه اثناء شحن ZP عن طريق الاعلانات

مشكور يااستاذ عراقى على متابعتك بس انا عايز اشحن زد بى بمبلغ وقدره مش اشحن 70 و100 والكلام ده و token ads انا جالى منها بلوك لما استخدمت برنامج بروكسى لتغيير الاى بى
05-07-2013, 08:27 PM

بص يا صاحبى انت لازم تتأكد انك عملت الاعلان صح تمام ولازم تاخود بالك من حاجة مهمه بيكون مكتوب تحت الاعلان تحمله وتسطبه وتستخدمه انت بقى بتحمله وتسطبه ومش بتستخدمه لازم تاخود بالك من النقطه دى وتعالى خاص عشان فى حته تانى
05-07-2013, 09:25 PM

والله حاليا مش مجرب حاجة غير اعلانات التوكن ادز

الكلمات الدلالية (Tags)
مشكله, الاعلانات, اثناء, زين, عن, zp, هامه, طريق