منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

19-07-2013, 08:21 PM
مشكلة يا جماعة انا كل مابفتح الهاك ده بيجيلي x-trap مع اني ما بخشش جوه اللعبة مش عارف ليه وانا عايز استخدم الهاك ده بس اللعبة اتعملها تحديث امبارح وكل ما اشغل اللعبة يجيلي x-trap انا قصدي علي هاك one

جماعة انا كل مابفتح الهاك ده بيجيلي x-trap مع اني ما بخشش جوه اللعبة مش عارف ليه وانا عايز استخدم الهاك ده بس اللعبة اتعملها تحديث امبارح وكل ما اشغل اللعبة يجيلي x-trap
انا قصدي علي هاك one hitcf بتاريخ 19-7-2013
19-07-2013, 11:04 PM
WWE
رد: مشكلة يا جماعة انا كل مابفتح الهاك ده بيجيلي x-trap مع اني ما بخشش جوه اللعبة مش عارف ليه وانا عايز استخدم الهاك ده بس اللعبة اتعملها تحديث امبارح وكل ما اشغل اللعبة يجيلي x-trap انا قصدي علي هاك

الهاك شغال و انا بلعب بيه بس على كروس فاير الاوروبيه
بس مش شغال على الامريكية
19-07-2013, 11:04 PM
WWE
رد: مشكلة يا جماعة انا كل مابفتح الهاك ده بيجيلي x-trap مع اني ما بخشش جوه اللعبة مش عارف ليه وانا عايز استخدم الهاك ده بس اللعبة اتعملها تحديث امبارح وكل ما اشغل اللعبة يجيلي x-trap انا قصدي علي هاك

الهاك شغال و انا بلعب بيه بس على كروس فاير الاوروبيه
بس مش شغال على الامريكية
19-07-2013, 11:15 PM

لو خلصت لعب بالهاك وعايز ترجع لعبه تشتغل تانى بدون هاك
لزم تمسح الملف من فلودر لعبه ddraw عشان طوال مالملف دة موجود هيجيب معاك
اكستراب عشان دة الملف بتاع تشغيل الهاك بمعنى اول لما تشغيل الهاك
وتفتح لعبه الملف دة هيتنقل هناك فى فلودر لعبه اول لما تخلص لعب بالهاك
وعايز ترجع لعبه تانى بدون هاك تروح على فلودر لعبه وتمسح الملف دة
19-07-2013, 11:15 PM

لو خلصت لعب بالهاك وعايز ترجع لعبه تشتغل تانى بدون هاك
لزم تمسح الملف من فلودر لعبه ddraw عشان طوال مالملف دة موجود هيجيب معاك
اكستراب عشان دة الملف بتاع تشغيل الهاك بمعنى اول لما تشغيل الهاك
وتفتح لعبه الملف دة هيتنقل هناك فى فلودر لعبه اول لما تخلص لعب بالهاك
وعايز ترجع لعبه تانى بدون هاك تروح على فلودر لعبه وتمسح الملف دة

الكلمات الدلالية (Tags)
ما, مابفتح, ليه, مش, مشكلة, مع, اللعبة, البارد, الهاك, اتعملها, استخدم, اشغل, انا, اوى, بيجيلى, تحديث, تجسس, بس, جماعة, يا, يجيلى, ده, حنه, على, عايز, عارف, x-trap, xtrap, هاك, وانا, وكل, قصدى, كل