منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

20-12-2013, 08:02 PM
مشكلة فى حساب

السلام عليكم ارجوا الرد انا عندى مشكلتين اولا" انا جبت اكثر من معدل قتل
2.7 و مخدتش الريبورن و انضميت للفريق ال قبل الكلان و مخدتش الريبورن و لل اسف كل لمة اعمل المهمة اليومية و اخد الحرف الحرف بيختفى بعد مخدة و مش بيظهر بعد لمة بقفل اللعبة ادى البروفايل بتاع الاكونت هوة لسة جديد
http://clan.z8games.com/charstat_cf.aspx?usn=19079593

20-12-2013, 11:07 PM
رد: مشكلة فى حساب

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MR.HUSSEIN مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ارجوا الرد انا عندى مشكلتين اولا" انا جبت اكثر من معدل قتل
2.7 و مخدتش الريبورن و انضميت للفريق ال قبل الكلان و مخدتش الريبورن و لل اسف كل لمة اعمل المهمة اليومية و اخد الحرف الحرف بيختفى بعد مخدة و مش بيظهر بعد لمة بقفل اللعبة ادى البروفايل بتاع الاكونت هوة لسة جديد
http://clan.z8games.com/charstat_cf.aspx?usn=19079593

21-12-2013, 11:16 AM

تم حل مشكلة الربورن و لاكن الحروف لم تحل ارجو الرد ؟
24-12-2013, 11:02 AM

اقتباس:
تم حل مشكلة الربورن و لاكن الحروف لم تحل ارجو الرد ؟
اية يا جماعة ممكن حد يرد عليا و هل المشرفين موجدين ولا اية بقالى 3 تيام و بعت رسايل للمراقبين و لا يوجد رد مشكلة زهقتنى من اللعبة انا كل معمل المهمة اليومية باخد الحروف بتاعت كلمة كروس فاير و بعد مقفل اللعبة او العب شوية بتختفى انا عملت اكثر من مهمة و مفيش اى حروف لمة بروح اشوفهم بيختفوا مش موجودين فى مكانهم كانى معملتش المهمة ولا اخدت الحرف ارجو الرد
26-12-2013, 07:35 AM

اقتباس:
اية يا جماعة ممكن حد يرد عليا و هل المشرفين موجدين ولا اية بقالى 3 تيام و بعت رسايل للمراقبين و لا يوجد رد مشكلة زهقتنى من اللعبة انا كل معمل المهمة اليومية باخد الحروف بتاعت كلمة كروس فاير و بعد مقفل اللعبة او العب شوية بتختفى انا عملت اكثر من مهمة و مفيش اى حروف لمة بروح اشوفهم بيختفوا مش موجودين فى مكانهم كانى معملتش المهمة ولا اخدت الحرف ارجو الرد
اية دة يا جماعة دة ميرضيش حد مفيش اى حد مهتم بمشاكل القسم او حلها حد يقول كلمة بقالى 4 تيام محدش رد علية بحرف

الكلمات الدلالية (Tags)
مشكلة, حساب, في