منتديات ايجي نت

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

07-02-2014, 12:14 PM
مشكلة الزد بي

السلام عليكم ياجماعة انا جهزت ال 17 دولار عشان اشتري 20 الف زد بي بالون كارد طبعا وكنت افكر اني اشحنها بطريقة rixty وعملت حساب في rixty وبعد ماتسجلت في الموقع سويت طريقة الدفع عن طريق ون كارد ولما ادوس على complete purchase تطلعلي رسالة بلون احمر هذا الموقع بحاجة إلى موافقة الوالدين للمستخدمين تحت 13. يرجى أسأل والديك لتغيير إعدادات الحساب الخاص بك إذا كنت تريد أن تنفق في هذا الموقع.

انا ترجمتهو لكم ومش عارف ايش اسوي عشان اغير تاريخ الميلاد والفلوس تخزنت في حسابي في موقع rixty ومش عارف كيف ارجعها في حسابي بالون كارد وانا كلمت الدعم الفني بتاعهم وماردوش علي لمدة يومين وانا خايف ان الفلوس تبقى في الحساب ومحا اقدر اشحنها وانا كمان حاولت اغير تاريخ الميلاد ولكن مفيش خيار تغيير الميلاد فيه فقط تغيير الرمز السري و البين كود اللي البريد
08-02-2014, 12:38 AM
رد: مشكلة الزد بي

انت غير مواليدك خليها ل مثلا 1980 علشان انته هتكون متجوز مثلا و محدش هيقولك حاجا !!

الكلمات الدلالية (Tags)
مشكلة, السى, بى