منتديات ايجي نت

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

09-06-2014, 01:15 PM
مشكلة عند الدخول علي اي سيرفر في لعبة Crossfire

السلام عليكم يا شباب .. ان شاء الله تكونو بألف صحة وعافية .. انا حاليا بواجه مشكلة كبيرة اوي ف اللعبة ومش عارف حلها ف ياريت حد يسعدني :( ... دلوقتي لما بكتب الأسم والباسورد اللعبة بتشتغل تمام بس لما بدخل علي اي سيرفر اللعبة بتطلعني علي سطح المكتب وبتجبلي شاشة سودة بس مبسمعش صوت اللعبة وبتقف ع كدة وبتطر اقفلها من ال task manager جربت اقلل الريزولوشن اخليه مثلا 800×600 وبردو نفس المشكلة اللعبة بتعلق :( امكانيات جهازي هيا كالأتي ... وجربت الموقع ده علشان اعرف اذا كانت اللعبة تقدر تشتغل عندي ولا لا وفعلا لاقيتها تقدر تشتغل عندي بدون اي مشاكل كما موضح بالصورة ... ارجو الرد يا شباب وجزاكم الله كل خير.
09-06-2014, 10:23 PM
رد: مشكلة عند الدخول علي اي سيرفر في لعبة Crossfire

هياالمفروض طبعا انها كانت شغالة قبل كدا على نفس الجهاز و نفس الويندوز , طيب هيا باظت امتى ؟
10-06-2014, 12:28 AM

متشكر اوي لرد حضرتك .. بص حضرتك انا لسة شاري الجهاز بقالو كام شهر ولسة محمل اللعبة قريب وسطبتها وجيت اشغلها بتيجي المشكلة دي ولحد دلوقتي مش عارف ادخل ع اي سيرفر والعب فيه .. حتي جربت طريقة تجريب السلاح وبردو مفيش فايدة
10-06-2014, 12:34 AM

ودي حضرتك صور كبيرة شوية لإمكانيات جهازي علشان مكنوش واضحين

10-06-2014, 11:07 AM

الكلمات الدلالية (Tags)
مشكلة, لعبة, الدخول, اى, crossfire, سيرفر, على, عند, في