منتديات ايجي نت

> >

ايجى نت الارشيف العام .:: مواضيع ايجى نت المكرره والغير مفيده - تم منع المشاركات فى القسم منعا لضرر الاعضاء ::.

06-10-2012, 09:40 AM
zp zp zp

التحية اولا

اما بعد الي عايز free zpاولا هيدوخ ثانيا انا كان عندي اكونت عمود اتبند for ever ثالثا لو نزل مش هينزل كتير لذا انا دخلت عملت اكونت علي موقع one card
و دا اللينك بتاعة
onecard.net.www
هتخوس تعمل ايميل هتلاقي البحث عن اقرب موزع هتبحث عنة هيديك العناوين بالاسماء هتقول عايز ون كارد و علي حسب zp الي انت عايزة هتشوف علي الموقع كل كارت علية كام دولار و تشوف بعد كدة انت هتجيب كام بالظبط المهم لو جبت الكارت في قايمة هتبقي موجودة علي الجنب اليمين للموقع بعد ما تفتح اميلك علي one card هتلاقي كلمة عليها >اشحن الرصيد< هدوس عليها هتخدش الكارت و تكتب الكود و تدوس علي <تعبئة الرصيد> هيجلك الدولارات بعد كدا هتروح علي z8games هتكتب ايميلك و الباس بعدين هتدوس علي كلمة despot و تختار gate2play و تختار منها one card هتخوش علي الكونت بتاع ال one card اوتوماتيكي من غير م انت تعمل حاجة خالص هيقولك موافق علي الاتفاق دة هتدوس ok هيوصلك ال zp و ابقي ادعيلي

ملاحظة:لما تيجي تعبي الكود اكتبة زي ما هو مكتوب بالظبط كابتا اكتب كابتل سمول اكتب سمول.

واسف ان مفيش صور

و مع تمنياتي بالتوفيق

الكلمات الدلالية (Tags)
zp