منتديات ايجي نت

> >

شروحات واسرار لعبه كروس فاير Crossfire .: ركن لعرض اهم شروحات كروس فاير واهم أنجازات منتدى ايجى نت ,شحن zp مجانا :.

18-08-2013, 09:27 AM
رد: اجدد واسرع طريقه لشحن الزد بى ومضمونه 100% مع الاثبات

بصراحه الموضوع جامد يا برنس انا اول مره اشوفه وانا صحيح مشيت فيه شويه وجايب معايا نتيجه كويسه وان شاء الله الناس كلها تستفاد
18-08-2013, 01:01 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة iFlame4Fun مشاهدة المشاركة
بصراحه الموضوع جامد يا برنس انا اول مره اشوفه وانا صحيح مشيت فيه شويه وجايب معايا نتيجه كويسه وان شاء الله الناس كلها تستفاد
ربنا يكرمك ياغالى ويكرم الجميع
وكويس انك رديت عشان الناس تفهم بس انى مش بجيب حاجه مكرره
وان الموضوع ده اول مره يتعمل
ولتالت مره ياريت الموضوع يتثبت يااستاذ Mohamed
لانه فعلا شغال ومن غير نصب
18-08-2013, 05:48 PM

ان شاء الله اول ما اخلصها واكمل 1100 نقطه هقولك الطريقه نفعت ولا لا بس ان شاء الله تنفع
18-08-2013, 07:22 PM

يا برنس انا كملت النقاط المطلوبه 1100 نقطه بس لما اجى اشترى كارت الباى بال بيقولى انت نحتاج 1045 نقطه عشان تشتريه مع انى مكملهم 1100 بس لو لحظت انك لما تدخل على My Account تلاقى فى حاجه اسمها Available points ودى بتكون زى ما هى 55 وكلمه Pending points 1100 ده طبها لما تكملها يعنى اللى اقصده انك لازم تخلى كلمه Available دى هى 1100 عشان تقدر تشترى الكارت طبعا مجهود كله راح ع الفاضى لانى انا عملت بحث ف الموقع ولقيت انك محتاج 3شهور عشان يتحول ال Pending points دى الى Available points بس انت لو لقيت طريقه ياريت متبخلش علينا
19-08-2013, 09:11 AM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة iFlame4Fun مشاهدة المشاركة
يا برنس انا كملت النقاط المطلوبه 1100 نقطه بس لما اجى اشترى كارت الباى بال بيقولى انت نحتاج 1045 نقطه عشان تشتريه مع انى مكملهم 1100 بس لو لحظت انك لما تدخل على My Account تلاقى فى حاجه اسمها Available points ودى بتكون زى ما هى 55 وكلمه Pending points 1100 ده طبها لما تكملها يعنى اللى اقصده انك لازم تخلى كلمه Available دى هى 1100 عشان تقدر تشترى الكارت طبعا مجهود كله راح ع الفاضى لانى انا عملت بحث ف الموقع ولقيت انك محتاج 3شهور عشان يتحول ال Pending points دى الى Available points بس انت لو لقيت طريقه ياريت متبخلش علينا
بص يامان
انا سبق وقولت ان صحبى هو اللى قالى الفكره
وهو مانزلهاش الا لما اتاكد انها شغاله والاثبات اللى انا منزله ياكد كلامى لانه بتاعه
وانا ان شاء الله اول مايفتح الفيس هكلمه واشوف معاه الحكايه ده وهرد عليك فى ااقرب وقت ان شاء الله
وماتقلقش تعب مش هيروح على الفاضى باذن الله

الكلمات الدلالية (Tags)
100%, لشحن, مع, الاثبات, السى, ايجى, بى, ومضمونه, واسرع, طريقه