منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

شروحات واسرار لعبه كروس فاير Crossfire .: ركن لعرض اهم شروحات كروس فاير واهم أنجازات منتدى ايجى نت ,شحن zp مجانا :.

16-08-2012, 05:33 AM
رد: مشاكل كروس فاير - جميع مشاكل كروس فاير - حل جميع مشاكل كروس فاير - حل مشكلة الهاكات - حل مشكلة الانجكتور

28-01-2013, 03:27 AM
رد: مشاكل كروس فاير - جميع مشاكل كروس فاير - حل جميع مشاكل كروس فاير - حل مشكلة الهاكات - حل مشكلة الانجكتور

انا عندي مشكله مع الX_trap وهي إني كل ما باجي أفتح يجبلي رساله مكتوب فيها (Please close any program (Auto, cheat, Debug program and restart the system. وعملت كل ده وانا اساسا" مش بشتغل بهاك أعمل إيه (أرجو الرد في اسرع وقت ممكن)
24-07-2016, 09:19 AM

انا عندى مشكلة وهى.......الخروج المفاجىء من لعبة croosfire اللعبة مبتكملش دقيقة وتخرج .......فاذا كان هناك حل ما فانا ساكون شاكرا لك

شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... لك مني أجمل تحية .
16-08-2016, 10:22 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة croosfire2 مشاهدة المشاركة
انا عندى مشكلة وهى.......الخروج المفاجىء من لعبة croosfire اللعبة مبتكملش دقيقة وتخرج .......فاذا كان هناك حل ما فانا ساكون شاكرا لك

شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... لك مني أجمل تحية .

ادا عرفت الحل ارجوك خبرني ياخي طفشت من اللعبه حاولت حاولت ولا نفع معي
07-07-2018, 12:32 PM

يا جماعه ممكن حد يرفع ملف Rf182.rez اكن شاكر لكم

الكلمات الدلالية (Tags)
مشاكل, مشكلة, الانجكتور, الهاكات, انكشافات, حل, جميع, فاير, كروز