منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

الربح من الإنترنت .: اهم الشروحات للمبتدئين وطريقهم للدخول إلى عالم الربح من الإنترنت :.

22-04-2018, 11:18 AM
الربح كما يجب ان يكون ^_^

السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة

قبل ما نددخل فى الموضوع الاصلى بعطيكم نظرة عن الحال قبل و بعد
طبعا الجميع سمع عن البيتكوين او شاف اخبار بس مش فاهم حاجة و تقريبا اتخنق من كتر الاخبار عنه عشان مش فاهم هو اية اصلا
البيتكوين دا عملة افتراضية زيها زى الدولار و الجنية و اليورو و الجنية المصرى الخ الخ الخ
بس العملة مش ملموسة لانها عملة مشفرة بيانات و غير مركزية يعنى مفيش حد متحكم فيها لا بنوك ولا دول ولا اى حد يقدر يتحكم فيها
عشان كدا الموضوع كان نقلة كبيرة جدا فى التطور الى هيشوفة الانسان الفترة القادمة و هتكون العملة الاساسية بعد الغاء العملات الورقية
فى ناس بتقول مستحيل .. بس انا هقولك مفيش حاجة اسمها مستحيل لان محدش كان يتوقع انه ممكن يطير او انك تكلم حد هو فى مكان و انت فى مكان
او انك تشوف افلام على التفلزيون
كل عصر له التكنولوجيا بتعته يعنى انت ممكن متقدرش تتخيل التكنولوجيا ممكن توصل لفين

ندخل للبيتكوين الى كان فى 2009 ال 3 منه ب سنت ايوة 3 بيتكوين = 1 سنت
و الى وصل فى 2017 ل 19 الف و 750 دولار
شوفت انت اتخضيت ازاى ؟
يعنى لو كنت وقتها سمعت عنه و امنت بالفكرة و اشتريت ب 1 دولار يعنى 300 عملة و بعتهم فى 2017 كان زمانك معاك 6 مليون دولار تقريبا من اصل 1 دولار

هتقولى يا عم ادخل فى الموضوع ايوة يعنى عاوز منى اية
هقولك يا سيدى بس براحة عليا :D

دلوقتى كل الشركات المشهور و الغير مشهورة بتتجه للعملات الالكترونية و بتنشئ عملة خاصة بيها
متخافة مش هقولك ادخل اشترى :D
الشركات بتعمل توزيع و ترويج للعملة بتاعتهم عشان تتشهر و يرتفع سعرها
كل المطلوب منك انك تسجل و تتابعهم على الفيسبوك و تويتر و التليجرام حاجات بسيطة جدا بس ربحها كبير جدا
هتقول الشركات هتستفيد اية و اية يضمن انها هتدينى العملات
هقولك : الشركات متقدرش انها متدكش العملات عشان دى ثقة بينها و بين العملات و اى حاجة ممكن تعملها هترجع لمصداقية العملة و دى مش فى صالحهم طبعا

الارباح فى كل عملة من 1 دولار ل 100 دولار

انت اجمالى ربحك خلال شهر ممكن يوصل ل 500 دولار ايوة و الله 500 دولار عارف انك مش هتصدق الرقم
بس هقولك و الله الشركات دلوقتى كتير جدا بتتجه للعملات و دى احسن فرصة للدخول فى التوزيع عشان تستفيد لان كل فترة الشركات بتقل عن الاول لانهم بيكونوا عملوا عملتهم الخاصة

انا و مجموعتى عاملين صفحة على الفيسبوك و بننشر فيها كل التوزيعات الى بتكون لها مصادقية 100% لحد دلوقتى المصادقية وصل 95% من التوزيعات الى سجلنا فيها و بنسعى انها توصل ل 100%

دا لينك البيدج على الفيسبوك
www.facebook.com/egeverything
و دا الفيسبوك الخاص بيا
www.facebook.com/7ossam7afez

لو مهتم بالمجال و عاوز تدخل فى بدون ما تدفع اى سنت كلمنى على الصفحة الخاصة او على البيدج على الفيسبوك و هيرد عليك حد من المجموعة و هيساعدك ان شاء الله

23-04-2018, 09:49 AM
رد: الربح كما يجب ان يكون ^_^

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MohameD مشاهدة المشاركة
بالتوفيق
للجميع ان شاء الله

الكلمات الدلالية (Tags)
الربح, او, جيت, يكون, كما