منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

منتدى S4 League Game .: منتدى خاصل للعبه S4 League Game - تحميل هاكات S4 League - شروحات S4 League :.

18-09-2012, 06:27 PM
مشكله في لعبة s4 ضروري

انا عندي كافي انترنت كونا بنلعب لعبة s4 ولا يوجد بها مشاكل
اما الان من كثرة الاعلانات على اللعبه من قبل الزبائن توقفت عندي تماما ولا يوجد حل الا وعملته ارجو من السيد الفاضل المشرف ان يوجد لي حل جزري
لاني غيرة روتر وغيرة سلوك الانترنت وغيرة نسخ الويندوز وعملة اسكان باقوى برامج الانتي فيرس وعملة دون للعبه اكثر من مره ففاض بيه وكرهت اللعبه والمشكله موجوده عندي في لعبة كروز فير ولعبة s4
ارجو ان تهتمو بمشكلتي ولكم جزيل الشكر حتى لو بمقابل مادي والان مع صورة المشكله اثناء اللعب
ولكم جزيل الشكر
18-09-2012, 06:57 PM
رد: مشكله في لعبة s4 ضروري

لا يوجد اي احد يرد على هذه المشكله
18-09-2012, 11:16 PM

الحل الاول :
حمل الملف ده
أضغط هنا للتحميل
فك الضغط و انقل الملف
HGWC.exe لملف اللعبة الخاص بك
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
الحل الثاني :
( الحل ده 100% اللعبة هاتشتغل )
و هو انك تفرمت الهارد لانه اكيد متفيرس و ده ممكن بسبب الهاكات اللي ممكن الزباين بتوعك يحطهوالك على الجهاز
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ملحوظة 1 :- حمل ويندوز نضيف و ميكنش فيه فيروسات او برامج ( تحمل Windows Xp Sp3 من غير ما يتلعب فيه يعني ميكنش مضاف ليه حاجة )
ملحوظة 2 :- فرمت الفلاشة بتاعتك و حط عليها انتي فيرس حلو مثل Avira - Avg - Avast
و بعد ما تخلص تسطيب الويندوز و التعرفيات تحط الفلاشة و تسطب الانتي فيرس و تعمل ابديت و اسكان
( و ممكن لو معاك فلاشة تانيه تحط عليها الحجات اللي انت عايزه ( افلام - العاب - برامج ) و تعملها اسكان الاول و بعد كده تنقلها للهارد )
( جرب كده و قلي انا معاك )

و يا ريت نتعرف على اللعبة :) علشان نلعب مع بعض

19-09-2012, 10:39 AM

الف الف شكر يا كبير وجاري التجربه
19-09-2012, 10:41 AM

بس كنت عايز اسال انا شاكك ان اللعبه مدياني بند ip للصيبر بتاعي ممكن تعمل كده ولا لا ؟

الكلمات الدلالية (Tags)
مشكله, لعبة, s4, في, ضروري