منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

منتدى S4 League Game .: منتدى خاصل للعبه S4 League Game - تحميل هاكات S4 League - شروحات S4 League :.

19-09-2012, 11:06 AM
رد: مشكله في لعبة s4 ضروري

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الحربي1 مشاهدة المشاركة
بس كنت عايز اسال انا شاكك ان اللعبه مدياني بند ip للصيبر بتاعي ممكن تعمل كده ولا لا ؟
والله انا مش عارف .. حضرتك جرب الحل اللي كتبتهولك فوق .. لو منفعش يبقا ممكن كلام حضرتك ده صح
بس لو اللعبة عاملالك بند ip علشان يعني الزباين ممكن تكون بتحمل هكات و كده .. كان زمان نصف سيبرات مصر معمولها بند
19-09-2012, 11:20 AM

الف الف شكر يا يا كبير بجد انا مش عارف اقول لسعادت سعادتك ايه انا عايز اديلك رقم موبيلي بس مش عارف ده ممنوع في المنتدى ده ولا لا والله انا حالف الي يحللي الموضوع ده انا افديه برقبتي حتى لو بمقابل مدي زي مهو عايز لو ينفع اديلك رقم موبيلي قولي اوكا
19-09-2012, 11:27 AM

كان في زبون عندي كان بيعمل اعلانات عن طريق برنامج هوت سبيد شيلد وبيعمل اعلانات للعبة s4 وهكات وفعلا مصر كلها بتعمل كده بس مش عارف ليه مش معنا انا الوحيد الي اللعبه مبتفتحش عندي ممكن انا هجرب افرمت جهاز واحد من الي عندي في المحل وهجرب الي انتا قولتهولي يا برنس
19-09-2012, 06:46 PM

لا شكرا على واجب
يا باشا ربنا يخليك و انا والله مش محتاج منك الا بس دعوة ليا بالتوفيق في دراستي
=--=--=--=--=--=--=
و ياباشا متشلش هم .. اللعبة لو كانت عملت بلوك للسيبر بتاعك كان زمانك مش عارف تفتع اللعبة اصلا
انما حضرتك بتقول ان اللعبة بتشتغل و اثناء اللعب بتيجي رسالة تقفلك اللعبة ...
فأكيد ده فيرس بيقفلك كل الالعاب الاونلاين
و ده لانك قلت ان كروس فاير في نفس النظام
و بالتوفيــق في حــل المشــكلة

الكلمات الدلالية (Tags)
مشكله, لعبة, s4, في, ضروري