منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

طلبات المنتديات والدعم الفني المجاني :: ركن خاص بقديم خدمات الدعم الفنى والتصميم المجانى لجميع الاعضاء ::

09-12-2012, 03:33 PM
الرجاء دخول من خبراء ال vb

يا جدعان أنا لو عايز اعمل منتدى vb عربى فرجن 3.8.7
تمنة هيبقى كام بكل حاجة بالاستضافة و الاستيل و الهاكات و كل حاجة البيفهم فى الحاجات دى يقولى فى الملف الشخصى أو يكلمنى على أيميلى [email protected] بس بلاش نصابين عشان هعرف أكشفهم فبوفر على نفسيهم الفضيحة
09-12-2012, 04:13 PM
رد: الرجاء دخول من خبراء ال vb

السلام عليكم اولا
===============
فى نسخة للمنتدى مجانية ( منزوعه ) ودية الناس كلها بتتشغل بيها - بس لو حصل تبيلغ على المنتدى
المنتدى بيوقف - لحد ما تشترى نسخة من الموقع - بسعر 1200 جنية - دية تمن النسخة المدفوعه من الشركة
========
بالنسبة للاستضافة - فهى حسب المساحة وبتكون لمدة سنة والتجديد سنة وتبدا من 100 جنية او 150 جنية حسب المساحة الى انت عايزها
بالنسبة للتركيب المنتدى فهو سهل - وممكن يتم من شركة الاستضافة نفسها
بالنسبة للاستايل - فى استايل مجانية من غير فلوس - وفى ناس بتصمم استايلات خاصة لعميل واحد بس - وبيكون السعر من 250 جنية فاعلى
بالنسبة للهاكات واعدادت المنتدى والحماية - بيكون بردوا من قبل شركة الاستضافة - مع دفع مبلغ اضافى بسيط
=============
من احدى العروض الخاصة :-
حجز دومين حسب اختيارك - استضافة 500 ميجا - تركيب نسخة منتدى 3.8.7
تركيب الهاكات المطلوب والاعدادت اللازمة - تركيب استايل مجانى على المنتدى حسب اختاريك
وعمل الحماية اللازمة على المنتدى - تدفع اول مرة 400 جنية - التجديد سنوى - كل سنة او تحب - 300 جنية
ولو عايز تصميم خاص للمنتدى بتاعك - يبقى اول مرة - 600 جنية وكل سنة تجديد 300 جنية
ويوجد عروض كثير حسب وحسب وحسب
دية نظرة عامة ليك
09-12-2012, 04:19 PM

يعنى منتدى زى المنتدى دة يتكلف كلة على بعضة كام
09-12-2012, 04:34 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة taxi مشاهدة المشاركة
يعنى منتدى زى المنتدى دة يتكلف كلة على بعضة كام
ياباشا
من ناحية اية ؟
تصميم ولا مساحة ولا اية ؟
انا معايا سيرفر مش مساحة وبس
والتصميم سهل ومقدور علية
----------
حضرتك لو عايز منتدى
وتصميم
ومساحة
والدعم الفنى
تدفع اول مرة = 600 جنية
وتدفع كل سنة تجديد للاستضافة والدومين = 300 جنية
=======
لو فى حاجة تانية ياريت توضحها
11-12-2012, 06:40 AM

تاب بوس قولى أسعار المنتديات ال vb بالترتيب بمواصفتها و أسعرها و أنا أشوف الانسبلى و أجيبة

الكلمات الدلالية (Tags)
من, ال, الرجال, خبراء, جدول, vb