منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

شروحات واسرار لعبه كروس فاير Crossfire .: ركن لعرض اهم شروحات كروس فاير واهم أنجازات منتدى ايجى نت ,شحن zp مجانا :.

04-02-2013, 10:52 AM
رد: حصرى على ارض الابداع و التميز ايجى نت دليلك لكى لا تصاب بالبلوك , تسع خطوات تقيك من البلوك , قبل تنزيل الهاك اقراه

انتا بتتكلم كلام مظبوط اوى اوى والله وكلامك جميل وصحيح ويا جماعه لو الهاك عندك او عندكو زى One hit cf الى هو الجديد والتحديث الاخير بتاعه 7.2 ونزل اكس تراب
تستنا لحد التحديث ال7.4 عشان التحديث الى 1 الى بينهم ده بيبقها دخله اى بى بيتغير واسئل مجرب ده انا كنت نايم فى حضن موقع الهاكات مكنتش بطلع منو وشكرا
14-03-2013, 06:34 AM
رد: حصرى على ايجي نت ارض الايداع و التميز ايجى نت دليلك لكى لا تصاب بالبلوك , تسع خطوات تقيك من البلوك , قبل تنزيل الهاك اقراه

انا جالي بلوك لا لا بهزر تسلم ايدك
28-03-2013, 01:54 PM
رد: حصرى على ايجي نت ارض الايداع و التميز ايجى نت دليلك لكى لا تصاب بالبلوك , تسع خطوات تقيك من البلوك , قبل تنزيل الهاك اقراه

thanks for you
28-03-2013, 01:56 PM

مشكور
30-03-2013, 04:58 AM

أبداع شكرا

الكلمات الدلالية (Tags)
ما, من, مكى, الابداع, الايداع, التميز, البلوك, الهاك, ايجى, ارض, اقراه, بالبلوك, تصاب, تسع, تنزيل, تقيك, دليلك, حصري, خطوات, على, و, نت, قبل