منتديات ايجي نت

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

09-05-2013, 11:49 PM
يا جماعه بليز خشوا

انا عاوز اعرف ازاى ازود الخزنه بتاعة السلاح بتاعى انا معايا سلاح mg3
فيه 150/105
انا بشوف ناس مسكاه بيبقى 150/450
ازاى بقى بليز حد يقولى
10-05-2013, 04:21 AM
رد: يا جماعه بليز خشوا

سوال جامد جدا اتمنا فعلا حد من المشرفين او الاعضاء الرد عليه ازاى اقضر ازود خزنه اى سلاح بعد ازنكم يا ترا هينفع اصلا ولا فى اسلحه معينه وجزاكم الله كل خير
10-05-2013, 08:33 AM

محدش هيرد ولا ايه علينا
10-05-2013, 09:10 AM

بص ياسيدي انت بتشتري ال mutatian magazine من الا item shop ودي سعرها 4200 جي بي (7ايام) ودي بتديك نص الرصاص اللي معاك زياده
والتانية دي بي اسمها Mg mag بردو بتشتريها من الا item shop ودي سعرها 3200 جي بي (3 ايام) ودي بتديك خزنه زياده
ملحوظه: وبعد ما بشتريهم بتروح في ال storage بتاعك وتحطهم في الشخصية اللي انت بتلعب بيها علشان ينزلو معاك لانك لو شغلتهم علي شخصيه وبعدين لعبت بشخصيه تانية هتلاقي الرصاص رجع لاصله ومش هتلاقي الزياده و تشغلهم انك تختار الشخصية وبعدين تدوس علي select as main char وبعدين تروح دايس علي char هتجيلك الحاجات اللي بتجيبها لل char بتاعتك زي الطاقيه والنضارة وكده هتلاقي بقي ال MG mag دوس عليه دبل كليك وكده اتثبت علي الشخصية بتاعتك
وادي صورة لل mutation magazine

ودي صورة لل MG mag

معلش لو طولت عليك واكون اني فدتك
10-05-2013, 12:27 PM

وبعدين لما الطلق يبقى عالى كده تبقى انت بتلعب فى بيت زومبى

الكلمات الدلالية (Tags)
بليز, جماعه, يا, حسنا