منتديات ايجي نت

> >

ايجى نت الارشيف العام .:: مواضيع ايجى نت المكرره والغير مفيده - تم منع المشاركات فى القسم منعا لضرر الاعضاء ::.

05-06-2016, 04:12 PM
برنامج Auto clicker 2016 بمميزات جديدة وكمان فى خاصية جمع الايتمز السوبر اتوماتيك +فكسدة السكلات+برنامج يلعب البوكر طلقائي

بسم الله الرحمن الرحيم

اقدم لكم اليوم برنامج اوتو كلكر بأصدارة الجديد يعمل على كل الباتشات ومزود بخاصيه جمع اى ايتمز سوبر موجود فى الارض

وكمان فى خيار انك تخلي الاكونت ينط من غير ما تدوس ctrl و كمان فى خيار فكسدة السكلات

صورة البرنامج

1-

شرح البرنامج
القسم الاول:
-Auto clicker :طبعا ده معروف علشان يعمل كليك اتوماتيك
2-Auto jump:ده بقى علشان لو مش عايز تدوس على كنترول وعايز الاكونت ينط اتوماتك
3-Super items find :ده علشان يلم اى حاجة سوبر تقع او اى حاجة سوبر موجودة على الارض
وصور شرح القسم الاول
1

2

3

القسم الثاني من شرح البرنامج وهو برنامج البوكر
باالصور

1

التحميل
رابط الامبوت
بسورد فك الضغط هو ده:5514202

05-06-2016, 04:14 PM
رد: برنامج Auto clicker 2016 بمميزات جديدة وكمان فى خاصية جمع الايتمز السوبر اتوماتيك +فكسدة السكلات+برنامج يلعب البوكر طلقائي

مشكوووووووووووووووووور
05-06-2016, 04:17 PM
رد: برنامج Auto clicker 2016 بمميزات جديدة وكمان فى خاصية جمع الايتمز السوبر اتوماتيك +فكسدة السكلات+برنامج يلعب البوكر طلقائي

مشكوووووووووووووووووووووووور انا لميه لحد دلوقتي بالبرنامج يجي 20 مليون في 3 ساعات
05-06-2016, 04:21 PM

انا بشكورك اووووووووووووووووووووووووووي
علي الامبوت ده
05-06-2016, 04:25 PM

فعلا انا كونت محتاج برنامج زاي ده مشكور اووي

شغال 100%

الكلمات الدلالية (Tags)
2016, auto, الايتمز, البوكر, السوبر, السكلات, اتوماتيك, clicker, بمميزات, برنامج, دلع, دمعة, حاشدة, جديدة, في, فكسدة, وكمان, طلقائي