منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

22-08-2014, 05:28 PM
مشكلتين فى كروس فاير Na العاديه

لو سمحت انا عندى مشكلتين فى اللعبه ... ارجو الحل ^_^
اول مشكله : لما بفتح الهاك وعادى بدخل اللعبه بدوس على D3D وبعد كده بدوس Rader اللى هو هاك waller فى الخريطه تمام و بعد كده بدخل اى room الهاك مش بيشتغل
ولو فى حاجه تانيه كنت دايس عليها فى الهاك غير الـ waller بتشتغل ارجو الحل و المتابعه

تانى مشكله : لو مثلا’’ فى الاصدقاء عندى حد فاتح بشوف هو فى server كام و channel كام و room كام و كده لما بجيب الماوس على زميلى علشان أعرف هو فين ! بيجبلى هو فى server كام و بس مش بيجبلى هو فى channel ولا فى room كام !! عايز أعرف الحل ارجوكم شبااااااب ...

22-08-2014, 07:50 PM
رد: مشكلتين فى كروس فاير Na العاديه

يا اخي المشكلة التانية انا برضو عندي انت بس حط play togather و يقولك وهو باي سيرفر و قناة و الغرفة اللي يلعب الجيم فيها اما المشكلة الاولى مو فاهم عليك الرجاء توضح اكثر
23-08-2014, 01:02 PM

اولا انا بشكرك على متابعتك لمواضيعى
المشكله الثانيه : واحد زميلى قالى بعد الابديت الجديد بقت كده وانا فهمتك لما بدوس play
togather بعرف هو فين تمام ....

اما المشكله الاولى : انا اقصد انى لما بشغل الهاك بشتغل و تمام لما بفتح اللعبه بدوس على اول حاجه فى الهاك اللى هى D3D option و بعد كده بدوس على Rader ده اللى هو الـ waller اللى هو فى الخريطه وبدوس على حاجات تانيه فى الهاك لما بدخل اى جيم الهاك بيشتغل تمام ما عدا الـ waller
اظن كده الشرح تمام ......
لما بطلع من اللعبه و ادخل تانى الـ waller بيشتغل عادى ارجو الحل وشكرا’’ على متابعتك ... :)

24-08-2014, 01:57 PM

انا عاندى المشكلة الثانية ساعات بتحصل
24-08-2014, 01:59 PM

و play to togather
بتلاقى الكلام ملزء فى بعض

الكلمات الدلالية (Tags)
مشكلتين, العاديه, na, فاير, في, كروز