منتديات ايجي نت

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

18-09-2015, 07:12 PM
مشكله بخصوص البينج ف كروس فاير

يا جماعه المشكله دي عندي بقالها شهرين !!
البينج بيبقي حوالي 92 من بعد الساعه 3 بالليل قبل كده بيبقي من 445 لـ 500 يعني اليوم كلوو البينج عالي 500 و من بعد الساعة 3 يتعدل !
ساعدوني ارجووكم اللي بيفهم في IP adress و default gateway وكده ياريت يفيدني وشكرآآ
18-09-2015, 10:49 PM
رد: مشكله بخصوص البينج ف كروس فاير

ملهاش دعوة بالكلام دا و مفيش حل , شركة النت هي اللي بتعمل كدا عشان الفترة اللي بيكون فيها البينج 500 بيكون في ضغط جامد على النت اللي هو من اول الساعة 12 الضهر كدا عشان الشركات و المحلات بتفتح و كدا فا الشركة بتقوم مقللة السرعة عندك في الفترة اللي فيها الضغط

اما من 3 الفجر محدش فاتح , مفيش ضغط خالص فا البينج بيكون عادي 92
18-09-2015, 10:51 PM

بص انت قدامك حل واحد بس , انك تكلم الشركة و تهددهم انك هاتكانسل معاهم

او تكانسل فعلا و تجيب usb modem تشتغل عليه لحد ما تاخد ال cancelation code عشان تعرف تشترك مع شركة تانية دا بتاخده بعد شهر تقريبا
19-09-2015, 03:36 AM

شكرآآ بس انا مره كلمتهم TE-Data وقلتلهم ع البينج قالولي ملناش دعوه اهم حاجه الدونلود و الابلوود وكانوا خره برضو -_-
شكرآآ derbo
19-09-2015, 03:47 AM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة -vr6- مشاهدة المشاركة
شكرآآ بس انا مره كلمتهم TE-Data وقلتلهم ع البينج قالولي ملناش دعوه اهم حاجه الدونلود و الابلوود وكانوا خره برضو -_-
شكرآآ derbo

هو البينج اصلا داونلود و ابلود , الحركة دي بيعملوها مع الكل - بيقوم مقلل سرعة الابلود و يسيب الداونلود زي ما هوا

دا بياثر على البينج جامد عشان البينج لازم ابلود و داونلود كويسين

الكلمات الدلالية (Tags)
مشكله, البينج, بخصوص, , فاير, كروز