منتديات ايجي نت

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

23-08-2011, 09:26 AM
ارجوكم يا جماعا خشو مش عارف العب بهاك نهائيا مشكلة في ال process

السلام عليكم يا ماعة انا عندي مشكلة في اي هاك بقائمة مثلا هاك جي فورس بشغله اللعبة تفتح دقيقتين و تقل لوحدها بعد لما يقفل يكتبلي process cant acses (mlf al3ba) becus it is the bing used anthor process او لما اشغل هاك اوفر كيل نفس الحكاية اللعبة تشتغل دقيتين و تقفل بس بيكتبلي process is ordy runing اعمل اه ارجوكم حد يساعدني عاشن انا عمري ملعبت بها و نفسي اللعب و كمان علي فكرة الحكاية ديه بتحصل برده لما اشغل اللعبة من الباي باص مع العلم انا انا ويندوز اكس بي سرفر 3 و الرامات بتاعتي جيجا و محمل برنامج 2010 ++c و برنامج النت فروم ورك 4 و ديركت اكس و بشغل الهاك من الجيم بوستر برده مفيش فايدة ارجوكم ساعدوني و كل سنة و انتو طيبين
23-08-2011, 09:32 AM
رد: ارجوكم يا جماعا خشو مش عارف العب بهاك نهائيا مشكلة في ال process

هو محتوى الرسالة بتقول
ان الهاك دة اشتغل قبل كدة
وانتظر المشرفين او اى عضو عارف حلها
23-08-2011, 09:38 AM

اوك انا منتظر و شكرا لك
23-08-2011, 10:21 AM

بص اولن اوفر كلار مش هشتغال ولو اشتغال مشتشتغال بيهلنو خالص مش مضمون وبيجيب بلوكد عالطول انما جي فورس بص ياباشا اناهقوالك طريقه يمكن يشتغال معاك بص انت مش هتشغال العبه الاول منو الاول هتفتح العبه عادي خالص بس مشبيه يبو يحمل الباتش ماشياول لما يخالص الباتش البتاع الفوق اول لما توصل 93 ااقفالها تمام وبعدين افتح العبه منو خش الجيمز وي اكتب الباصوياليمل ودوسانتروبعدين دوس insert الي في الكي بورد ماشي وخوش اي جايم بس بسرعه مش اوي يعني برحه ماشي لو مطلعشيبقي خير وبركه لول طلع افتحو العبه تاني منو وي انشا الله هيفتح لو عاوز تظهر الهاك تاني دوس بردو عالي insert وشكررررررر
23-08-2011, 06:31 PM

استخدم هاك g-force h2o اضمن هاك دلوقتى

الكلمات الدلالية (Tags)
مش, مشكلة, ال, الغة, ارجوكم, بهاك, جماعا, يا, حزن, process, عارف, في, نهائيا