منتديات ايجي نت

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

21-05-2013, 11:50 PM
حل الشاشة الشوداء وان شاء الله تشتغل معاكم

النهارده انا جايب لكم حل الشاشة السودا اللي الكل بيشتكي منها وان شاء الله الحل ينفع معاكم مش منقول بصراحه الحل ده نتيجة شوية دعبثه مني في اللعبة :D
المهم
بص ياسيدي انت بعد ماتفتح الاكاونت وتعدي من القفشه بتاعت هاك تول دي تروح تفتح الاكاونت ادخل علي storage وشيل اي حاجة بتتجاب بالزد بي سواء شخصيات اسلحة سكاكين قنابل من الاكاونت
يعني لو انت بتلعب بشخصية زد بي غيرها خليها شخصية جي بي ومتلبسش الشخصية اي حاجة بتججاب بالزد بي ولو معاك اي سلاح زد بي شيلة من الشنط يعني بالعربي خلي الاكاونت يرجع لاصله حط في الشنطه
الاولي ال M16 والسكينه والقنبله والشنطه التانية M 700 والسكينة بردو وياريت السكينة العادية في الشنطتين وشخصية الجي بي طبعا بس ياسيدي
وادخل اي سيرفر واختار مابت يا FFA يا TD غير دول بلاش لانك هتلاقي الشاشة السودا جات تاني وهتطر تقفل الاكاونت وتعيد اللي عملته تاني واختار مابه من اللي قولتهم وانزلها وكده تمام التمام هتلاقي الشاشة السودا اختفت والحل ده اشتغل معايا وجربته علي اكتر من جهاز ف ان شاء الله تشتغل معاكم واي استفسار انا موجود ان شاء الله
22-05-2013, 12:03 AM
رد: حل الشاشة الشوداء وان شاء الله تشتغل معاكم

معلش انا اسف بعد ما الشاشه السودا تختفي تقدر تقفل الجيم وتروح ال storage وترجع كل حاجة تاني يعني تلعب بشخصية الزد بي واسلحة الزد بي زي الفل مفيش اي مشاكل بعد ما الشاسة السودا اختفت كل حاجة تمام التمام وعال العال وتقدر بعد كده تلعب المابه والجيم اللي علي مزاجك
22-05-2013, 12:05 AM

معلش اضافة تانية متجربوش اي اسلحة لانك لو جربت سلاح وطلعت الشاشة سودا هتقفل الاكاونت وترجع تعيد من الاول
22-05-2013, 12:45 AM

تسلم يا حبيبي
22-05-2013, 05:54 AM

طيب يعنى هو الحوار ده هنفضل نعمله على طول ولا اللعبه هتظبطه؟

الكلمات الدلالية (Tags)
معاكم, الله, الشاشة, السوداء, تشتعل, حل, شاء, وان