منتديات ايجي نت

> >

شروحات واسرار لعبه كروس فاير Crossfire .: ركن لعرض اهم شروحات كروس فاير واهم أنجازات منتدى ايجى نت ,شحن zp مجانا :.

27-06-2015, 09:40 PM
البلاك ماركت

السلام عليكم ورحمه الله
ازيكم يا شباب كل سنه وانتم طيبين

انا عمل الموضوع ده مخصوص علشان اقولكم ان البلاك ماركت ايه اخره
بعد خبره 4 سنين فى البلاك ماركت اكتشفت سره ... ناس بتقول حظ و ناس بتقول فيه طريقه
لكن الحقيقه هم الأتنين مطلوبين ... و مفيش حاجه اسمها العبها ف النص او فوق علشان تيجى .. ده كلام
ناس و بتحور اسمعوا منى بقا و صلوا على النبى

الموضوع للزمله شويه تركيز و ذكاء ... و تتبع الخطوات دى ..
1- اوعى تفتح الصبح يعنى الفتح بيكون ف مواعيد معينه و المواعيد دى غالبا بتكون من 4 ل 5 كده او من 6 ل 8 أو من 9 ل 11 .. دى مواعيد هتلاقى الناس بتكسب فيها كتير اووى و دول طبعا حظهم بيكون عالى
2- التركيز ف انك تدخل وسط الهيصه بمعنى ,,, الحق افتح ف وقت الناس عماله تكسب فيه الحظ بيكون عالى اووووى اوووى
3- اشترى 10 صناديق ع الأقل و بلاش تزود عن 20 ,,, 10 وبعدين عشره وهكذا
4- العب ف اماكن مختلفه بلاش تركز ف مكان واحد
.................................................. ..................................................
بس كده انا مجرب الطريقه دى يا شباب والله اعلم بس انا كسبت بالحوار ده 11 سلاح منهم 2 زد بى
يلا حوشوا ال 16 الف و ادخلوا هاته السلاح الى انتوا عايزينه و ابقوا ادعولى بقا و لو طلعلكم حاجه و الطريقه بتاعنى نجحت بالله عليكم عرفونى بس

للناس الى مش مصدقه الصور اهى و ده اسمى ف اللعبه لو احتكتم حاجه
Scoripon.CF

و لسه طبعا ال sniper والله يا جماعه الحوار ده مهم صدقونى

الى يكسب يقولى بقا يا شباب
كل سنه وانتم طيبين
24-07-2015, 02:33 PM
رد: البلاك ماركت

طب ايه افضل مكان يعنى فوق ولا تحت ولا ايه

الكلمات الدلالية (Tags)
ماركة, البلاك