منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

منتدى العاب الكمبيوتر الكاملة .: ركن خاص بعرض الالعاب الالكترونية الحصرية والعاب p c :.

07-08-2013, 11:18 AM
العاب اكشن , تحميل لعبه الاكشن الجميلة , تحميل لعبه igi , لعبه IGI 2 Covert Strike , لعبه IGI 2

اقدم لكم
لعبة الاكشن والحروب والمهمات المستحيلة
IGI 2 Covert Strike

اللعبة غنية عن التعريف وهي لعبة اكشن حروب ومهمات ومغامرات تستحق فعلا التجربة وتمتع باللعبة الرائعه في اصدارها الثاني
Minimum Requirements
Windows 98/ME/2000/XP/Vista/7
DirectX 8.1
Pentium III or Athlon at 700Mhz
128Mb RAM
Supported 32Mb Graphics Card
DirectX 8.1 Compatible Sound Card
8x CD-ROM
1.9Gb Hard Disk Space
(1.4Gb for game, 500Mb free after installation)

Recommended Requirements
Windows 98/ME/2000/XP/Vista/7
DirectX 8.1
Pentium 3/4 or Athlon at 1.2Ghz
512Mb RAM
Supported 64Mb Graphics Card
DirectX 8.1 Compatible Sound Card
32x CD-ROM
1.9Gb Hard Disk Space
(1.4Gb for game, 500Mb free after installation)

اللعبة مضغوطة باحترافية بحجم 175ميجا
روابط تحميل اللعبة
PART 1
http://egy.egynt.net/125096.html
PART 2
http://egy.egynt.net/125097.html

08-08-2013, 12:28 AM
رد: العاب اكشن , تحميل لعبه الاكشن الجميلة , تحميل لعبه igi , لعبه IGI 2 Covert Strike , لعبه IGI 2

جميله جدا
وجارى التحميل
11-08-2013, 10:27 AM
رد: العاب اكشن , تحميل لعبه الاكشن الجميلة , تحميل لعبه igi , لعبه IGI 2 Covert Strike , لعبه IGI 2

السلام عليكم انا حملت اللعبه . ملفين مضغوطين حجم الواحد 100 ميجا . بس للاسف فى فك الضغط بتطلب منى اختيار مكان مش عارف ليه (براوز) واخترت مكان لفك الضغط بردو فى مشكله .عايز حل للمشكله لو سمحتو
11-08-2013, 10:56 AM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mondy999 مشاهدة المشاركة
السلام عليكم انا حملت اللعبه . ملفين مضغوطين حجم الواحد 100 ميجا . بس للاسف فى فك الضغط بتطلب منى اختيار مكان مش عارف ليه (براوز) واخترت مكان لفك الضغط بردو فى مشكله .عايز حل للمشكله لو سمحتو
بنظهر الرساله دى ..
insert a disk with volume and press ok to try again or press cancel to break extraction .ترجمتها إدراج قرص مع حجم واضغط موافق للمحاولة مرة أخرى أو اضغط إلغاء لكسر استخراج... بصراحه مش فاهم حاجه
15-08-2013, 01:45 AM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mondy999 مشاهدة المشاركة
بنظهر الرساله دى ..
insert a disk with volume and press ok to try again or press cancel to break extraction .ترجمتها إدراج قرص مع حجم واضغط موافق للمحاولة مرة أخرى أو اضغط إلغاء لكسر استخراج... بصراحه مش فاهم حاجه
ياريت تجيب صورة

الكلمات الدلالية (Tags)
2, ميجا, لعبة, لعبه, المستخدمة, الاكشن, الجميلة, العاب, covert, اكشن, تحميل, بحجم, igi, strike, والمهمات, والحروب, كاملة