منتديات ايجي نت

> >

شروحات واسرار لعبه كروس فاير Crossfire .: ركن لعرض اهم شروحات كروس فاير واهم أنجازات منتدى ايجى نت ,شحن zp مجانا :.

09-12-2012, 11:01 PM
افهم البلاك ماركت علشان تقدر تجيب اسلحة البلاك ماركت

انا في ساعة صفا كده كنت بدعبث ف المواقع الاجنبية عن طرق تخليني اجيب اسلحة البلاك ماركت سواء بلاك ماركت الجي بي او الزد بي المهم ف قرات موضوع كده عن اازي تكسب اسلحة البلاك ماركت بطريقة مضمونه وفيها نوع الحساب او الفزلكة هه كده هي ايه بقي ؟؟ سألتوني هي ايه !!! والطريقه دي ليها شقين الشق الاول
علشان تكسب سلاح من البلاك ماركت بالطريقة المضمونه دي لازم تشتري صناديق للسلاح بعدد كبير علشان فرصتك تكبر والعملية الحسابية البسيطه دي بتقول ايه
ان كل صندوق بلاك ماركت من السلا ح اللي انت عاوز تشتريه بتمثل 1% من انه انت تكسبه يعني انا مثلا لو اشتريت 10 صناديق تومبسون يبقي نسبة انه انا اكسب التومبسون 10% ودي نسبة قليلة جدا هتقولي اصل مرة واحد صاحبي اشتري 2 صندوق وكسب التومبسون اقلك مختلفناش لان الشق التاني من الطريقة المضمونه دي الحظ حتقولي طب مادام هيه حظ طب ما انا ممكن اشتري 20 صندوق او 40 صندوق وميطلعش حاجة فيهم اقلك لا لان نسبة انك تكسب السلاح زادت مبقتش مثلا 1 % او 2% وانت اقل نسبة عايزها علشان تقدر تكسب اي سلاح هي نسبة 45 % او 50% يعني او انت عايز تكسب اي سلاح لازم تشتري علي الاقل45 صندوق او 50 صندوق هتقولي طب م انا بدل ما اصرف الجي بي ده كله انا اجيب سلاح واريح نفسي اقلك ماشي يا معلم بس الغاوي ينقط بتطاقيته وانت اكيد هيحز ف نفسيتك لما تلاقي حد معاه سلاح بلاك ماركت شديد وانت كان ممكن تجيبه ف تقول ياريت اللي جرى ماكان وتقولي ياريتني اشتريت صناديق مش دلوقتي زماني انا اللي ماسك السلاح ده وجايب سكور عالي ............... المهم انا والله حبيت افيدكم وان شاء الله كل واحد يكسب السلاح اللي نفسه فيه ويزبط نفسه تقبلوا تحياتي
10-12-2012, 01:23 AM
رد: افهم البلاك ماركت علشان تقدر تجيب اسلحة البلاك ماركت

شرح كويس عاشت الايادي
10-12-2012, 05:52 AM

الله يخليك
10-12-2012, 07:05 AM

شكرا يا معلم على الشرح
10-12-2012, 04:12 PM

اي خدمه يا حبي