منتديات ايجي نت

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

12-05-2012, 07:31 AM
Client errors

انا النهاردة عايز اشرح موضوع الClient errors الي في كروس فاير في مشاكل كتيرة عشان بيجي الخلل دا اول حاجة مثلا انت ماشي ودخلت في صاحبك او تدخل في الحيطة بس للاسف مفيش حل للمشكلة دي لان المشكلة من الشركة عشان يكشفوا الهاك زي الspeed والدخول بالحيطة فانا دلوقتي هجيب كل الارقام بتاعت المشكلة دي وانت لمى تطلعلك الرقم بتاع Client errors تعرف دا بتاع ايه وانا عملت الموضوع للي بيستخدموا الهاك اهم حاجة
1.Code:Error code: 1_0
Caused by: Speed Hack
Notes: Speed Hack works without any error up to 120% - 125% of the normal speed.

2.Code: Error code: 11_0
Caused by: C4 plant & defuse Hack

3.Code: Error code: 13_0
Caused by: Knife Range Hack
Notes: Causes error after 1 kill however you can make it undetected. //Credits - Abel09

4.Code: Error code: 14_0
Caused by: Attack Speed Hack, Fast Reload

5.Code: Error code: 18_0
Caused by: Shoot through wall Hack

6.Code: Error code: 19_0
Caused by: Animation Hack, Master Ghost

7.Code:Error code: 20_0
Caused by: Escape Hack

8.Code: Error code: 21_0
Caused by: Flash bang Hack

9.Code:Error code: 22_0
•Caused by: Damage Hack

10.Code: Error code: 24_0
•Caused by: Player position &, , Super Jump, Fly Hack, Glitching

12.Code:Error code: 28_0
•Caused by: Hidden Hack

13.Code: Error code: 22_1
•Caused by: Sniper Weapon Hack

14.Code:Error code: 31_0
•Caused by: Rifle Weapon Hack
انشاء الله لموضوع اعجبكم وانا زي ما قلت ان الموضوع معمول للي بيستخدموا الهاكرات ال vip وال مبيستخدموش الهاك وبيتطلعلمهم ارقام يقلولي عشام انا عندي جدول بيهم كلهم
12-05-2012, 12:07 PM
رد: Client errors

مجهود اكثر من رائع
تسلم ايديك يامعلم
وفى انتظار جديدك
12-09-2012, 10:07 AM
رد: Client errors

في error تاني رقمه 1_3 زي كده او العكس يعني دا بيطلعلي دايما ف ماب المتحولين الخضر وانا عمري ف حياتي ما استخدمت هاك ولا عاوز استخدم طب اعمل وانا ساعات كتير بكون الاول ف يروح مخرجني من اللعبه ؟؟؟ واخسر ال gp وال exp والوقت والمحهود ???

الكلمات الدلالية (Tags)
client, errors