منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

19-11-2014, 02:28 PM
رد: يا جماعه يا ريت حد يساعدنى انا ليا شهر بقابل نفس المشكله Failed to connect server w 2003

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mark.0nline مشاهدة المشاركة
ميكروسوفت وقفت دعم علي وندذ اكس بي و قريب مفيش لعب هتشتغل علي win xp
نزل win 7 x64

اه تمام بس اعتقد لو غيرت الويندوز ل xp تاني اللعبة هتشتغل عادي انا اعرف ناس عندها xp و اللعبة شغالة معاهم
19-11-2014, 03:05 PM
رد: يا جماعه يا ريت حد يساعدنى انا ليا شهر بقابل نفس المشكله Failed to connect server w 2003

مع احترامى لحضرتك فاللعبه بلعبها على ويندوز اكس بي عادى على جهاز تانى مفيش حاجه اسمها هيوفقو على اكس بي طلاما الجهاز فيه امكانيات يبقى اللعبه تشتغل على اى نسخه
19-11-2014, 04:25 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gebalycool مشاهدة المشاركة
مع احترامى لحضرتك فاللعبه بلعبها على ويندوز اكس بي عادى على جهاز تانى مفيش حاجه اسمها هيوفقو على اكس بي طلاما الجهاز فيه امكانيات يبقى اللعبه تشتغل على اى نسخه
صح بس هو يقصد ان ميكروسوفت وقفت الدعم يعني برنامج زي نيت فريم وورك دا مهم للالعاب , دا لما ينزلو تحديث جديد مش هينزل لاكس بي بس طالما دي كروس فاير يبقة اوك شغالة بس لو لعبة لسا جديدة نازل هتحتاج ويندوز 7
23-11-2014, 08:51 PM

طيب ماهى مره بتشتغل ومره مش بتشتغل يبقى ازاى وقفوها
24-11-2014, 07:18 AM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gebalycool مشاهدة المشاركة
طيب ماهى مره بتشتغل ومره مش بتشتغل يبقى ازاى وقفوها
المشكلة لسا موجودة يعني ولا خلاص

الكلمات الدلالية (Tags)
2003, ليا, المشكله, connect, انا, بقابل, failed, جماعه, يا, دي, يساعدنى, ريب, شهر, server, نفس