منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

الربح من الإنترنت .: اهم الشروحات للمبتدئين وطريقهم للدخول إلى عالم الربح من الإنترنت :.

02-09-2012, 05:38 PM
شركه extra2pay للربح من الانترنت

بسم الله الرحمن الرحيم

بدايه القول انا عضو جديد هنا فى منتديات ايجى نت وهذا اول موضوع لى هنا واتمنى ان يحوز الموضوع على اعجابكم ،،،،،،،

extra2pay هى احدى الشركات الداخله فى تصنيف "الشركات الربحيه من الانترنت" يتم الربح فيها من خلال الإعلانات وروابط الإحاله
الشرح بالتفصيل ومدعم بالصور

الشركه عامله عرض هو انك لو سجلت فى الموقع قبل 1 يناير 2013 بتاخد اول شهر مجاناً والموقع كل شكره لاز تديله 5 دولار فى الفتره من يوم 26او 27 او 28 او 29 او 30 او 31 وإلا سيتم إغلاق الحساب نهائياً
رابط الدخول والتسجيل من هنا extra2pay
فى حاله وجود اى استفسارات يرجى ترك رد به الاستفسار المطلوب وسيتم الإجابه فى اسرع وقت ممكن

03-09-2012, 12:47 AM
رد: شركه extra2pay للربح من الانترنت

جميل جدا
بس انا مش فاهم بند
انك لازم تدفع فى الشهر 5 دولار ؟
03-09-2012, 01:38 PM
رد: شركه extra2pay للربح من الانترنت

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MohameD مشاهدة المشاركة
جميل جدا
بس انا مش فاهم بند
انك لازم تدفع فى الشهر 5 دولار ؟
سعادتك بتدفع للشركه 5 دولار فى الفتره من يوم26 او 27 او 28 او 29 او 30 او 31 من كل شهر نظير المبلغ اللى بتكسبه عن طريقهم يعنى انته لو كسبت فى الشهر 20 دولار لازم تحولهم 5 دولار وإلا يتم اغلاق الحساب نهائياً ولكن لو سجلت دلوق هتاخد شهر مجانى يعنى انته اللى كسبان ..... ولو لسه فيه شويه استفسارات تانى اتفضل هنا وادخل على قسم الاسئله والاجوبه extra2pay

الكلمات الدلالية (Tags)
للربح, من, الانترنت, الربح من الانترنت ، اسرع طرق الربح ، الشركات الربحيه, extra2pay, شركه