منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

شروحات واسرار لعبه كروس فاير Crossfire .: ركن لعرض اهم شروحات كروس فاير واهم أنجازات منتدى ايجى نت ,شحن zp مجانا :.

16-12-2012, 02:28 PM
شحن zp مجانا , الحصول على zp مجانا , zp مجانا , شرح شحن zp عن طريق الكاش يو والموبايل , شرح بالصور

حصريا طريقة شحن ZP بفلوس عن طريق الكاش يو والموبايل شرح مفصل بصور
انا جبته للجميع بس سهل
egypttito

انا حبيت اعمل الموضوع ده
عشان في اعضاء كثيرين اشتكو
لي مايعرفون يشحنو ZP
واليوم انا رح اعلمكم كيف تشحنو
ZP بطريقتين الاول
عن طريق بطاقات الانترنت كاش يو
التانية عن طريق الموبايل
اول طريقة شحن ZP عن طريق الكاش يو

1- رح نخش الحساب اللي في موقع كروس فاير
http://www.z8games.com/
نتبع الصور

والان مع الطريقة الثانية والاسهل

16-12-2012, 03:22 PM
رد: شحن zp مجانا , الحصول على zp مجانا , zp مجانا , شرح شحن zp عن طريق الكاش يو والموبايل , شرح بالصور

اشكرك ياغالى
16-12-2012, 03:56 PM
رد: شحن zp مجانا , الحصول على zp مجانا , zp مجانا , شرح شحن zp عن طريق الكاش يو والموبايل , شرح بالصور

17-12-2012, 09:49 AM

مجهود رائع يا الغلا بس بالنسبة لمصر 500 زد بي ب 10 جنيه دا انا اشحن 10000 زد بي بي 55 جنيه اوفرلي بكتير
17-12-2012, 01:58 PM

شكرا مجهود رائع

الكلمات الدلالية (Tags)
مجانا, لفصل, الحصول, الحصول على zp مجانا, الكاش, بالصور, بصور, بفلوس, حصريا, يو, زين, شحن zp مجانا, شرح, شرح بالصور, شرح شحن zp عن طريق الكاش يو والموبايل, على, عن, zp, zp مجانا, والموبايل, طريق, طريقة