منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

مشاكل و استفسارات كونكر .: لعرض اى مشكلة فى لعبه كونكر اون لاين او طلب معين فى اللعبه:.

30-01-2015, 04:35 PM
رد: انا اميلى اتبند وعايز ارجعة

طيب اسمع الجديد انا عملت زى ما انت قولت وبعتلوا رسالة فيها اسم ايميلى من جوة وهو من حوالى ساعتين رد علية وهكتبلك الرد فى الاخر بس اللى انا فهمتوا من الرد ان ايميلى اتبند عشان انا عملت عمليات تراد كتير مع ايميل اسمة ذا كانسر ودة حقيقى ذا كانسر دة واحد اتعرفت علية فى اللعبة من حوالى اسبوعين ومن يومين قاللى معلش ممكن تاخد ايميلى تعمللوا مهمة السكند انا مردتش اقولة لاء واخدت الاميل وفتحتوا عندى وبقيت اترد علية كل شوية عشان اخد منة فلوس واديلة حاجات المهمة هو دة اللى حصل ومعرفش ان كل دة هيحصل مع العلم ان ذا كانسر اتبند قبللى بيوم وهو نوب فمش فارق مع صاحبة ودة الكلام اللى بعتوا الجى ام
(Just wondering is The~Cansr also your character? )
(....d on the record here, you had many trade record with the character The~Cansr. )
ياريت تقوللى اية احسن رد ارد بية علية ويا ترى فية امل ان الاميل يرجع ولا مفيش امل اصلا يا ترد بسرعة يا برفشنال او مارك بسرعة معلش وشكرا
30-01-2015, 05:35 PM
رد: انا اميلى اتبند وعايز ارجعة

كلامك جميل وانا شايف انك مغلطش بس الجى ام فهم انك سرقته والمفروض واحد بس الى يتبند
الرد انا مش عارف اقولك ايه بس المفروض ترد علية وتقولة انك واخد الاكونت منه وهوكان موافق وال تارد الى كان بيحصل عشان ياخد الحاجة بتاعتة والحوار لو كدة اقلب محامى عشان تخرج واسمع كلام MarkOnline برضو هو اكتر خبرة منى واى جديد تابع معانا وهنحاول نساعدك

الكلمات الدلالية (Tags)
الحمد, اتبند, ارجعة, انا, وعايز