منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

منتدى ايجى نت الترفيهى .: ركن خاص يعرض المسابقات والألعاب الترفيهية والتحديات من باب المتعة :.

12-04-2015, 07:26 PM
شويه نكت جااامده

1

مره واحد معلم ابنه بدل ما يقول عاوز اعمل حمام يقول عاوز اصفر وفى يوم كان الطفل نائم مع جده فقال له عاوز اصفر قال له جدة الدنيا ليل والناس نائمين فضل يبكى وهو يقول عاوز اصفر فقال له الجد صفر فى ودنى بس براحه

..................................................

2

مرة قردين واحد حظه حلو والتانى حظه وحش كانوا جعانين دخلم حديقة موز اللى حظه حلو طلع فوق واللى حظه وحش نزل تحت جه صاحب الحديقة ضرب اللى حظه وحش واليوم التانى والثالث تكررت نفس الحكاية قالو لازم نغير انت تنزل تحت وانا اطلع فوق حضر صاحب الحديقة هوا وابنه ابنه جاى يضرب اللى حظه حلو قاله سيبه ده غلبان بقاله كذا يوم بينضرب هتالى ابن الكلب اللى فوق ده

3

أحول و عبيط فتحو محل طعـميه. الاحول يحط الطعـميه برا القلايه. و العبيط يقول: تـشـش .

4

لصين دخلو شقه لسرقتها .فطب عليهم صاحب الشقه الاول استخبى فى الحمام والثانى استخبى فى البلكونه قال صاحب الشقه لمن فى البلكونه من انت؟ قاله اناكنت فى مهمه تدريب وقفزت من الطياره بالبراشوت فوقعت فى البلاكونه قال صاحب الشقه كلامك معقول مش ابن الغبى الى فى الحمام الى بيقولى ضفادع بشرية

5

يقولك مرة فار ماشى مع خطيبته فى الغابة وفجاة لاقى الاسد فحب يعمل راجل قدام خطيبته فراح للاسد قاله: انت يا حيوان الاسد رد : انت بتشتمنى انا ؟؟ رد الفار وقاله: ايوة بقولك انت و مشى الفار وراح وصل خطيبته لبيتها وهو راجع قابله الاسد قال : انت كنت بتشتمنى انا يا فار؟؟ قال: لا والله دا انت ملك الغابة هوا حد يقدر يشتمك؟؟ أنا بس كنت بعمل شويتين كده قدام البت انا اسف وهات راسك ابوسها طلع الفار على راسه عشان يبوسها فشاهد خطيبته معديه فقال للاسد: ادوس على دماغ امك دلوقتى؟؟؟

6

مرة حلاق وابنه بيتفرجوا على ماتش كورة المذيع قال : بيشوط بمشط رجله وجت فى المقص. ابنه قاله الحق يابابا بيلعبوا فى العدة
12-04-2015, 09:45 PM
رد: شويه نكت جااامده

هههههههه جامدين فعلا تسلم ايدك
12-04-2015, 09:57 PM

قاله الحق يابابا بيلعبوا فى العدة

هه
فشيخه
31-03-2016, 10:05 AM

ه يسلمو

الكلمات الدلالية (Tags)