منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

منتدى سورسات كونكر تهيس .: منتدى خاص بكونكر تهيث والبريفت سيرفر , Conquer Online Private Servers :.

24-07-2016, 05:43 PM
رد: عندك مشكلة عاوز تعمل سيرفر وفي مشاكل عاوز تحالها من الاخر خش اطلب او قول مشكلتك

لو سمحت عندي مشكله وارجووو حلها ضروري
انا اللعبه عندي كانت شغاله تمام .. مرا واحده بقيت افتح واجي مثلا اسافر التاون الاقي الشاشه اسودت لوحدها ونفس الكلام في الارينا .. مسحتها ونزلتها تاني برضو نفس المشكله .. جبت واحده غيرها برضو مفيش فايده

ياريت لو عندك حل قولي

وشـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك
05-09-2016, 03:11 AM
رد: عندك مشكلة عاوز تعمل سيرفر وفي مشاكل عاوز تحالها من الاخر خش اطلب او قول مشكلتك

موفق بإذن الله ... لك مني أجمل تحية .
18-12-2016, 03:02 AM

انا عوز حل لمشكلت انى باجى ادخل اللعبه بتكون شغاله تمام وكل حاجه بس المشكله ان الاسم بتاع الشخصيه بيكون مختفى مع العلم ان بقيت الوحوش والامبسهات ظاهره انا جربت وغيرت ملف GameData ظهر الاسم واختفت الوحوش والجردات ولمه رجعت ضفة الملف من كونكر اخر اصدار رجعت المشكله الاولنيه تانى الى هى كل حاجه تمام بس اسم الشخصيه مظهرش فممكن الحل فى اسرع وقت ممكن
24-06-2017, 06:04 AM

انا عايز سورس يكون اخر اصدار ويكون شغال حلو ويكون صعب وعندى vps وعايز اعمل سيرفر يكون حلو ممكن حل

الكلمات الدلالية (Tags)
مشاكل, مشكلة, مشكلتك, من, الاجر, او, اطلب, تحالها, بعمل, خش, سيرفر, عاوز, عندك, وفد, قول