منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

21-12-2014, 01:39 AM
انا بدأت اتخنق من ....

انا بدأت اتخنق من المنتدي عشان حاجات اول حاجة

1-انا بقالي اكتر من اسبوع عمال اقول انا عاوز هاك كروسس فاير مش ديه المشكلة ممكن مش لاقيين

2-انا ببعت رسايل للمشرفين محدش بيرود عليا و لو حد قالي مش فاتحين لا انا بشوفهم ف القايمة بيبقو فاتحين

3-انا كل شوية اتكلم او اقول اي مشكلة مفيش حد بيرود عليا ارجو الرد و

21-12-2014, 06:23 AM
رد: انا بدأت اتخنق من ....

1 - الهاك انا مش بحطوا عشان للاسف الهاكات بايظة و مفيش غير هاك واحد شغال بس انا مش لاقي وقت اعملوا شرح
هحاول اعملوا انهاردة لو عرفت

2 - حضرتك انا المسئول عن اقسام كروس فاير و انا مستحيل مش ارد على رسائل , حضرتك ممكن تسال الاعضاء اللي بعتولي رسائل

3 - انا قلتلك قبل كدا اعمل موضوع في قسم المشاكل ما تكتبش المشاكل في الردود على المواضيع
21-12-2014, 07:40 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة derbo مشاهدة المشاركة
1 - الهاك انا مش بحطوا عشان للاسف الهاكات بايظة و مفيش غير هاك واحد شغال بس انا مش لاقي وقت اعملوا شرح

2 - حضرتك انا المسئول عن اقسام كروس فاير و انا مستحيل مش ارد على رسائل , حضرتك ممكن تسال الاعضاء اللي بعتولي رسائل

3 - انا قلتلك قبل كدا اعمل موضوع في قسم المشاكل ما تكتبش المشاكل في الردود على المواضيع
ايوة حصل مشكور علي ردك بس انا مش بعتلك انتا لوحدك انتا رديت لكن بقيت المشرفين اتكلم ولا اكني بهوهو -_- بس انتا مشكور جدا علي احترامك و ردودك انتا انسان محترم
21-12-2014, 07:43 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة derbo مشاهدة المشاركة

بس انا فعلا محتاج لهاك جدا و بقالي اسبوع بدور علي هاك و اسأل ناس بس كل واحد يقولي علي هاك بخاف عشان مش بطمن زي الهاكات الي ف النتدي ده ارجوك لو مش لاقي وقت تكتب اديني بس اللنك مش اكتر و شكور جدا علي احترامك
22-12-2014, 06:16 AM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fareszeft مشاهدة المشاركة
بس انا فعلا محتاج لهاك جدا و بقالي اسبوع بدور علي هاك و اسأل ناس بس كل واحد يقولي علي هاك بخاف عشان مش بطمن زي الهاكات الي ف النتدي ده ارجوك لو مش لاقي وقت تكتب اديني بس اللنك مش اكتر و شكور جدا علي احترامك

انت المحترم والله بص قسم كروس فاير تبعي انا

كل مشرف و ليه قسمه , اي حاجة عايزها ابقى قول

و الهاك انا محتاج ويندوز الاول هنزلو و اعمل الشرح انشاء الله على بليل هحط الهاك

الكلمات الدلالية (Tags)
...., من, اتخنق, انا, تجلب