منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

شروحات واسرار لعبه كروس فاير Crossfire .: ركن لعرض اهم شروحات كروس فاير واهم أنجازات منتدى ايجى نت ,شحن zp مجانا :.

21-12-2011, 12:32 AM
مهم جداااااا تحذير فيروس خطيرر في كروس فاير

مهم جداااااا تحذير
الاكاونت بتاع كروس فاير بيتسرق حالياااااا هاكر

هاى يا شباب انا النهاردة لقيت حوار جديد على موقع كروس فاير ودة مصيبة سودة الموقع علية هاكر ويب اتش تى ام ال ودة خطير جدااا مجرد دخولك هيقدرو ياخدو الاكاونت بتاعك انا عرفت كدة لانى كنت من ضمن الجماعة الهاكر دول وكتير اتعاملت فى الحوارات دى معاهم وضدهم وعارف مداخلهم ومخارجهم كويس جدااا فى حد قاصد يوقع شركة كروس فاير لتحقيقها مكاسب خيالية وخصتا فى الفترة الاخيرة واللى اكدلى كدة ان انا معايا برنامج انتى فايرس اوريجينال ومتهياليش انه هيكون عند اى حد منكم لان دة تمنة فى السنة 15 الف جنية وانا معايا منة نسخة وفعلا اكدلى كدة وبانت اوى ومعاكم انتو مش هتباة خلو بالكم محدش يدخل اللعبة الايام دى وباكدلكو ان فى هاكر وانا عارف الطريقة دى وبكدة هما قدرو يدخلو فعلا ومع العلم انهم قدرو يتحكمو فى صفحه الكلان اللى هى بتصميم اى اس بى وقدرو ينزلو عليها تروجان ولو ميهموش انة ياخد الاكاونت بتاعك هيبوزلك جهازك ويخليك تفرمت او تتروق وانا حبيت اخليكم تخدو حظركم ومحدش فيكم يدخل يا رجالة انا خايف على الفريق بتاعى وانا هاوفيكم بكل جديد لانى متابع معاهم اللى بيحصل وانا ليا طرقى بردو وبحاول اشوف ايه اللى حصل ومعايا اثباتات كتير بالصور ......... تحياتى عمرو مايكى

شوف الموضوع على الفيس
21-12-2011, 12:34 AM
رد: مهم جداااااا تحذير فيروس خطيرر في كروس فاير

ودة اثبات وانا عارف الطريقة دى للختراق ولو فتح عندك صفحه الكلان كاملة والفرق موجودة بقى بالشفة انا بقول للناس خلو بالكم والله دة فيرس HEUR:Trojan.Script.******r اقل واجب هبوظلك النسخة بالكامل فيرس ومعرفش مدى قوتة ايه اكتر من انه ممكن يهاك على الاكاونت لو مهم عندة
21-12-2011, 12:42 AM

اشكرك ياغالى على التحذير المهم لكل الاعضاء
21-12-2011, 01:59 AM

العفوو بس يريت تثبيته
21-12-2011, 02:01 AM

طول ما فى مشاركات الموضوع فى القمة
وان شاء الله التحذير يوصل لكل الاعضاء

الكلمات الدلالية (Tags)
مهم, تحذير, جداااااا, خطيرر, فاير, في, فيروز, كروز