منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

المزرعة السعيدة Happy Farm قسم خاص بلعبه المزرعة السعيدة مع اهم الشروحات والاسرار وشراء الذهب

15-05-2012, 06:10 PM
الموضوع التام عن مشاكل الاعضاء ادخل حط مشكلتك هنا

اى حد عنده مشكله

هيجى يكتبها هنا

واحنا ان شاء الله هنرد عليكم

والله الموفق والمستعان

16-05-2012, 07:06 AM
رد: الموضوع التام عن مشاكل الاعضاء ادخل حط مشكلتك هنا

جهاز الكومبيوتر عندي مش بيرضى يحمل من رابط resfiles و المشكلة ان الرابط دة مرفوع عليه معظم حاجات المنتدى بيكتبلي رونج كابشو مع اني ببقى كاتبو صح جدا و بيحمل عندي عادي من اللاب توب
16-05-2012, 09:03 AM

يا حااااج عبدوا انا عملت الطريقة بتاعت حل مشكلة السالب عملتها وكل حاجة المفرود الذهب بيقل بالساب دا بيزيز مش بيقل يالهوى انا فى الضياع اية الحل؟؟؟؟؟؟؟ دا كان سالب 25000000 بقا سالب 36000000
16-05-2012, 09:50 AM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة DarkLight222 مشاهدة المشاركة
جهاز الكومبيوتر عندي مش بيرضى يحمل من رابط resfiles و المشكلة ان الرابط دة مرفوع عليه معظم حاجات المنتدى بيكتبلي رونج كابشو مع اني ببقى كاتبو صح جدا و بيحمل عندي عادي من اللاب توب
يعنى العيب من الجهاز
اعمل ويندوز جديد !
16-05-2012, 11:09 AM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة DarkLight222 مشاهدة المشاركة
اعمل نسخه جديده غير الى عندك

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اااا مشاهدة المشاركة
يا حااااج عبدوا انا عملت الطريقة بتاعت حل مشكلة السالب عملتها وكل حاجة المفرود الذهب بيقل بالساب دا بيزيز مش بيقل يالهوى انا فى الضياع اية الحل؟؟؟؟؟؟؟ دا كان سالب 25000000 بقا سالب 36000000

والله بحاول اشوف طريقه تكون سليمه اهو انا مخلى الذهب سالب وبشوف طريقه اعذرنى يا اخى وانا اسف

الكلمات الدلالية (Tags)
مشاكل, مشكلتك, الموضوع, الاعضاء, التام, ادخل, خط, عن, هنا