منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

شروحات واسرار لعبه كروس فاير Crossfire .: ركن لعرض اهم شروحات كروس فاير واهم أنجازات منتدى ايجى نت ,شحن zp مجانا :.

08-06-2012, 06:56 PM
حصريا و لاول مره الكلان الجديد للمنتدى بداخله زد بى و عروض جامده + هاك خش و شوف و انا و الله بدخل اى حد فى الكلان مهما كانت ترقيته

بسم الله الرحمن الرحيم
انا و الله جيبلكوا النهارده عرض جامد جدا على الكلان و انا رفعت الوضوع ده قبل كده و هو الكلان الجدبد بتاعى و اسمه king cf و العرض الجامد جدا الهو الجى ايم بتاع مصر يقربلى ابن خالتى و لو انت عايز رقمه رد على الوضوع و انا مش بكدب و هبعتلك رقمو الشخصى علشان تكلمه و العرض هو لو اكثر 100 شخصيه دخلت فى الكلان خلال الاسبوع ده هيبعت الجى ايم ابن خالتى AK47 CAMO لمده 30 يوم و 5000 جي بى وانا و الله هدخل اى حد فى الكلان مهما كانت ترقيته و ياعم لو انا كداب و ماجتلكش الاسلحه اطلع من الكلان انت مش هاتخسر حاجه اهم حاجه 100 شخصيه تدخل فى الكلان خلال الاسبوع ده انا و الله مش بكدب و لو عايز تكلمنى شخصيا رن على رقمى 01099590051 و ياريت لو انت اريت الموضوع و معاك شخصيه طلعها من الكلان و دخلها فى كلان king cf و لو انت مش عارف تخش فى كلانى و تطلع من الكلان الانت فيه اولا :- تخش على موقع www.z8 games.com و ده موقع كروس فاير ثانيا هتلاقى فى اعلى الموقع من فوق الاسم و الباص اكتب الاسم والباص بتاع شخصيتك
ثانيا :- هتلاقى فى يسار الصفحه من فوق كلمه my clan تضغط عليها ثم تدوس remove my clan و كده تكون طلعت من كلانك
ثالثا :- هتلاقى فى يسار الصفحه من اسفل البحث عن الكلان و تكتب فى المربع الفاضى اسم كلانى و اسمه king cf هتظهرلك صفحه الكلان و رسمه الكلان جمجمه بيضه و قائد الكلان شخصيتى و اسمها ....mhazem و بعد كده تدوس Appley و بعد كده و الله هدخلك علطول فى كلانى و هتجيلك اسلحه كامو بعد ما يدخل 100 شخصيه فى الكلان و اول سلاح هيجيلك AK47 CAMO ويا ريت لو انت تعرف اى شخصيه دخلها فى الكلان و انا بقبل اى ترقيه ده بالنسبه للمعاه كلان و عايز يطلع منه اما الامش معاه كلان يخش فى الموقع الانت قولت عليه و يبحث فى اسم الكلان و يدوس Appley و استمتع يا معلم
08-06-2012, 09:09 PM
رد: حصريا و لاول مره الكلان الجديد للمنتدى بداخله زد بى و عروض جامده + هاك خش و شوف و انا و الله بدخل اى حد فى الكلان مهما كانت ترقيته

thanks
08-06-2012, 11:53 PM
رد: حصريا و لاول مره الكلان الجديد للمنتدى بداخله زد بى و عروض جامده + هاك خش و شوف و انا و الله بدخل اى حد فى الكلان مهما كانت ترقيته

شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااا ااااااااااااااااااااااااااا
09-06-2012, 03:13 AM

اولا مفيش حاجة اسمها
جى ام كروس فاير بتاع مصر
ثانيا الجى ام مش بيدى هدايا لله فى لله
واحب اقولك هو مفيش غير
CrossFire Manger
Gm Rahin
Gm Ayla
الخ
يعنى كلوهم صنين فى صنين
يعنى عيب تكدب على الاعضاء عشان يخشوا عندك فى الكلان

الكلمات الدلالية (Tags)
ألمنتدى, لاول, مره, أهلا, الله, الجديد, الكلان, اى, انا, بى, بداخله, بحجم, ترقيته, جامده, دي, خش, حصريا, زى, شوف, عروض, في, هاك, و, كانت