منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

منتدى شروحات كونكر اونلاين Conquer Online .: ركن خاص يطرح اهم برامج وشروحات لعبة كونكر ConquerOnline :.

17-06-2012, 02:20 PM
شرح Crazy Lottery - شرح حدث Crazy Lottery - بالصور Crazy Lottery - شرح حدث Crazy Lottery بالصور

كما عودناكم دائما على شرح كل ما هو جديد فى عالم كونكر موعدنا اليوم مع Crazy Lottery
اصبح غنى فى لحظة لن تجد الشرح بهذه التفاصيل فى اى منتدى اخر

اسم الحث
Crazy Lottery

شروط الحدث
تكون ليفل 40 او اعلى
ميعاد الحدث من يوم 16 يونيو لحد 25 يونيو - الجولة الاولى من يوم 16-18 اما الجولة الثانية من يوم 23-25 يونيو
رابط الحدث
Crazy Lottery: Get Rich in a Second
فكرة الحدث
الحدث عبارة عن تجسيد لفكرة القمار بكل ما تحمل الكلمة من معنى ( لذا انا غير مسئول لو خسرت سى بى اس وراى فى الحدث انه حرام ) نكمل الفكرة هو ان انت بتراهن بمبلغ من السى بى اس و لو كسبت هتاخد ضعفه 45 مرة يعنى اى رقم انت راهنت بيه اضربه فى 45 و هو ده مكسبك

اولا هتروح تلم من الوحوش الكارت ده

و بعدين هتروح التون سيتى عند الراجل اللى فى الصوره

هتكلمه و تدوس buy a raffle ticket و بعدين هديك اسعار التزاكر

اشترى اللى تريحك و بعدين هتختار رقمين من 1-11

تقدر تشترى التزكرة اللى عايزها مرة واحدة بس و تقتدر تشترى 7 تزاكر لو عايز (التزكرة مش بتظهر فى الايتمز )
طب تكسب ازاى هقولك لو الرقمين بتوعك طلعو هما اخر رقمين على الموقع ملايين اليورو و ده الرابط
EuroMillions
هتلاقى الرقمين الكسبانين فى نجوم دهبى بس لازم تشوف التاريخ بتااع الرقمين عشان تعرف دول بتوع اليوم اللى اخترت فيه ولا لأ
طيب ايه هو موقع ملايين اليورو للناس اللى مش فاهمه او متعرفهوش
هو موقع لعمل سحب على تزاكر حضور مباريات بطولة امم اوروبا

ملحوظات
1- لو عدد التزاكر اللى اتباعت فى خلال ايام اى جولة من الاتنين تعدو 500 تزكرة هتاخد انت لو كنت مشترى ساعتين بليسنج
2- الارقام اللى انت بتخترها مش هتأثر على النتيجة بمعنى لو الموقع بتااع اليورو قال الرقمين دول 9-11 و انت كنت مختار 11 -9 هى هى مفيش فرق بينهم
3- لو كسبت فى ميعاد لأستلام الجايزة لو فات ضاعت عليك الجايزة
4- لو خسرت مش هيرجعلك السى بى اس بتااعك
ميعاد استلام الجوايز للجولة الاولى من يوم 21 يونيو الساعة 01:30 لحد يوم 22 يونيو 23:59 اما ميعاد السيرفرات الاوروبية هو هو بس 09:30 بدل 01:30
ميعاد استلام الجوايز للجولة الثانية من يوم 28 يونيو لحد يوم 29 يونيو نفس وقت الجولة الاولى

17-06-2012, 03:45 PM
رد: شرح Crazy Lottery - شرح حدث Crazy Lottery - بالصور Crazy Lottery - شرح حدث Crazy Lottery بالصور

مشكور اخى الكريم
18-06-2012, 12:17 AM
رد: شرح Crazy Lottery - شرح حدث Crazy Lottery - بالصور Crazy Lottery - شرح حدث Crazy Lottery بالصور

تسلم يا غالي
18-06-2012, 02:42 AM

شكرا
20-06-2012, 08:57 PM

تسلم ايدك

الكلمات الدلالية (Tags)
crazy, بالصور, جيت, lottery, شرح