العودة   منتديات ايجى نت > ۩ஜ۩ منتدى ايجى نت كروس فاير اون لاين ۩ஜ۩ > مشاكل و طلبات crossfire

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

قديم 02-09-2012, 06:11 AM
MrMethos غير متواجد حالياً

افتراضي ارجو دخول خبراء شحن ال eC لكروس فير تـــــهــــيس

السلام عليكم ورحمة الله

يا شباب انا بجد خلاص زهقت و تعبت جدا انا بحاول كتير اشحن eC للميل بتاعي بخلص و بسجل و بفتح الجيم مش بلاقي جالي اي حاجه و مجرب في اكتر من 5 اعلنات و بفتح مش بيجي حاجه

و انا مش بشحن لنفس الاميل لا ل اميل تاني ارجو الحلل او لو واحد محترف يعرف يعجبلي ال eC ابقا مشكورله جداااااااااااا

hv[, ]o,g ofvhx apk hg eC g;v,s tdv jJJJJJiJJJJds [],g

عراقي انا has a reputation beyond reputeعراقي انا has a reputation beyond reputeعراقي انا has a reputation beyond reputeعراقي انا has a reputation beyond reputeعراقي انا has a reputation beyond reputeعراقي انا has a reputation beyond reputeعراقي انا has a reputation beyond reputeعراقي انا has a reputation beyond reputeعراقي انا has a reputation beyond reputeعراقي انا has a reputation beyond reputeعراقي انا has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ارجو دخول خبراء شحن ال eC لكروس فير تـــــهــــيس

للاسف مليش خبرة بالموضوع دا انتضر مرور المشرف محمد زيدان

عراقي انا غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

Mohamed Zidan has a reputation beyond reputeMohamed Zidan has a reputation beyond reputeMohamed Zidan has a reputation beyond reputeMohamed Zidan has a reputation beyond reputeMohamed Zidan has a reputation beyond reputeMohamed Zidan has a reputation beyond reputeMohamed Zidan has a reputation beyond reputeMohamed Zidan has a reputation beyond reputeMohamed Zidan has a reputation beyond reputeMohamed Zidan has a reputation beyond reputeMohamed Zidan has a reputation beyond repute

واللـــــــــه يا باشا .. انا مش أعرف عن كروس فاير تهييس أي شئ
بس ممكن الاستاذ عبده يساعدك بس انتظر مروره

Mohamed Zidan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

شاة is on a distinguished road

.:: من مواضيعي ::.
شاة غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس