[ Solved ] مشكله في كروس فاير ارجوا الدخول جميع منتديات ايجي نت مو اشوف المشاهدات لا بس المشاركات

الموضوع في 'مشاكل و طلبات crossfire' بواسطة زعيم الظلام, بتاريخ ‏19 سبتمبر 2011.

حالة الموضوع:
مغلق
  1. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اخباركم ايه؟

عندي كروس فاير مش شغاله وحذفت كروس فاير ورجعته من جديد نفس الحركه بيطلعلي كذا

[file is changed : w[2007] L [0
    crossfire.exe

وش الحل يوم جاء تحديث زومبي مود ممكن اكثر من 4 مرات حذفتها ونفس المشكله تكفوون ارجوا من جميع منتديات ايجي نت المساعده ومن المشرفين

2. رد: مشكله في كروس فاير ارجوا الدخول جميع منتديات ايجي نت مو اشوف المشاهدات لا بس المشاركات

اخوي اي هاك عندك في فلود العبه طلعه على سطح المكتب و الملف الي اسمه HGWC احذفه وحمله من هنا

http://www.mediafire.com/?ikiwgvwg56yio6t

3. رد: مشكله في كروس فاير ارجوا الدخول جميع منتديات ايجي نت مو اشوف المشاهدات لا بس المشاركات

ان حملته حطه في فلود اللعبه

4. رد: مشكله في كروس فاير ارجوا الدخول جميع منتديات ايجي نت مو اشوف المشاهدات لا بس المشاركات

نفس الحركه بيطلعلي خطا ايرور ياخي مليت لي اسبوع ماتشتغل عندي كروس فاير بعد باتش الزومبي مود

5. Lo2Lo2

Lo2Lo2 Member

رد: مشكله في كروس فاير ارجوا الدخول جميع منتديات ايجي نت مو اشوف المشاهدات لا بس المشاركات

بص انت احذف اللعبة من على الجهاز عندك خالص وحملها من اول وجديد من الموقه بتاعها الى هو
    www.Z8Games.com

انا عندى عملت كدة بردو وفى حل تانى نفع معايا مش عارف ازاى انت امسح اللعبة واطفى الجهاز واستنى ساعة او اتنين وافتحوا وروح على الزبالة ورجع اللعبة تانى وشغالها انا عملت كدة واشتغلت مش عارف ازاى ؟؟

بص لو ده مانفعش حملها من الموقع

6. ali8235

ali8235 Member

رد: مشكله في كروس فاير ارجوا الدخول جميع منتديات ايجي نت مو اشوف المشاهدات لا بس المشاركات

انا نفس المشكله بردو مش اشتغال هيا فيها فيرز جين بس لما اجي حمل وي كوال حاجه في اخر باتش ال 19 ميجا يطلعلي الفيرز حرام والهي عادها 3 مرات والي مرتين مره مش مسحتو وي جالي في تحمل العبه طب اعمل اه انا ناو مش عارف ارجو الحل يا جماعه انا العبه كانت شغاله عاندي فجه طلعلي فيرز مسحتو بواظللي العبه الفيرز طالع من العبه مسحتو بوظلي العبه جيت اسطب تاني لقت نفس المشكله اعمل اه يا جدعان

7. رد: مشكله في كروس فاير ارجوا الدخول جميع منتديات ايجي نت مو اشوف المشاهدات لا بس المشاركات

اخوي اول مثبت كروس فاير في برامج الحميه ويضبط معك لم تخلص وتدخل العبه شغله اوكيه

8. رد: مشكله في كروس فاير ارجوا الدخول جميع منتديات ايجي نت مو اشوف المشاهدات لا بس المشاركات

اخوي اول مثبت كروس فاير طف برامج الحميه ويضبط معك لم تخلص وتدخل العبه شغله اوكيه

9. 723hosam

723hosam New Member

gmjdfkopmgkdflfgdfkjgiodfjgfd54644

10. 723hosam

723hosam New Member

tyfrgtklfnmlfkgnkodfgdfngdfg

11. KINGEVILS

KINGEVILS Active Member

بص يا ريس نزل الملفين دول وحطهم ف فولدر اللعبه وهتشتغل ان شاء الله
    http://egy.egynt.net/42081.html

http://egy.egynt.net/35712.html

12. محطم اليأس

محطم اليأس New Member

رد: [ Solved ] مشكله في كروس فاير ارجوا الدخول جميع منتديات ايجي نت مو اشوف المشاهدات لا بس المشاركا

THankYou 40ايجى5
    40ايجى5
    40ايجى5

40ايجى5

40ايجى5

40ايجى5

40ايجى5ى

13. tonaster

tonaster Member

رد: [ Solved ] مشكله في كروس فاير ارجوا الدخول جميع منتديات ايجي نت مو اشوف المشاهدات لا بس المشاركا

اصلى ويارب تشتغل

14. tonaster

tonaster Member

ياريس مشتغلتش

15. mohsin

mohsin New Member

مشككككككككككككككككككككككككككووووووووووووووووووووووووووررررررررررررررررررررررر

16. ElPeReInS

ElPeReInS Member

يارب تكون اتحلت

17. meer2011

meer2011 Guest

a;vhhhhhhhhhhh

18. yara1

yara1 New Member

مشكور يازوك

19. ThePunisheR

ThePunisheR Member

40ايجى540ايجى540ايجى540ايجى5

20. ThePunisheR

ThePunisheR Member

40ايجى5 تسلم ايــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدك حلو

حالة الموضوع:
مغلق