احنا لية بنلعب بهاكات

الموضوع في 'مشاكل و طلبات crossfire' بواسطة italyanoooo, بتاريخ ‏26 مارس 2012.

حالة الموضوع:
مغلق
  1. italyanoooo

italyanoooo Member

40ايجى5والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته40ايجى5
    يا جماعة انا عايز اطرح موضوع انا شايف انه مهم انا ايام ماكنت بلعب اللعبة دى قبل الثانوية العامة من حولى 3 سنين حبيت اللعبة عشان كانت زى اللعبة المفضله بتاعتى وهى ميدل وكان ايامه اللعب نظيف ولما خلصت الثانوية العامة قولت ارجع العب تانى كنت بشوف هكر وKIK كلام غريب جدا مكنتش فاهمه وبعدين عرفت من جماعه اصحابى برضوا كانوا بيلعبوا بهاكات فبدات العب بهاكات زيهم لكنى اكتشفت ان الهاكات ملهاش لزمة وان الهاك بيعمل حاجات فى اللعبة بيعملها المحترف بسهوله مثلا لو عايز تقتل من ضربة واحدة اضرب فى الراس وفى طريق GHOST ظبط الاعدادات يعنى فعل الدم BLOOD اعملها ON بمجرد مضرب هتشوف الدم . لانى اكتشفت من جماعة اصحابى ان 3/4 صانعى الهاكات مبيلعبوش بيها وان اكتر نسبت هاكات فى اللعبة بيلعب بيها العرب زى ما الادارة بتاعت كروس فاير قالت وان اللعبة معموله للاستماع وليس للمكسب والخسارة . وفيه ناس كتير مش هيعجبها كلامى وفيه ناس هتشتم بس هى دى الحقيقه واسف على الاطاله
    40ايجى5والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    40ايجى5

2. MohameD

MohameD .:: C.E.O ::. طاقم الإدارة

رد: احنا لية بنلعب بهاكات

انا هختصر ردى فى جملتين
    عشان الى ضدك بيعلب بهاك
    وزى ما هو معاه لازم يكون معاك

3. حازوم

حازوم Member

احنا بنلعب بهاكات عشان عاوزين^^
    انا لما بشوف هكر بيشتغل معايا بيشتعل فتيل النشوه في داخلي واشتعل وامتلء بالكره للعدو اوالضغينه واقتلهه عععععععععععععععععععععععععععععععع

4. SaifEldin

SaifEldin Member

انا لغاية فترة قريبة كنت زيك

كنت بكره اي بيت فيه هاك والناس تنزل بهاكات ديما يكسبوا

وكنت بخسر الميشين كل شوية ومش بعرف اترقي والاكونتات بتاعتي من كترة مابموت من الهاك وبطلع بقي الهونر بتاعها فيري باد

قلت هي هتيجي عليا دخلت المنتدي هنا ولاقيت الناس كلها شغالة بهاكات

وكان اول هاك العب بيه هو زيان والصراحة عجبني ومن ساعتها وانا بلعب بيه يااما بالهيلكس بصراحة جامدين

5. sayed205

sayed205 Well-Known Member

عارف ليه احنا بنلعب بهاكات
    عشان تحقق ارقام قياسى وتدخل موسوعة جينس
    يعنى انت لما تدخل بيت فى السفينة مثلنا وتقتل بتاع 300 واحد تفتكر هتاخد كام جى بى وكام EX
    يعنى ممكن اللى تعملوا فى شهر ممكن تعملوا فى يوم فى حسب مهاراتك فى استخدم الهاك
    ومين قالك ان المحترف لو لعب قدامك هيكسب الهاك حاجة متبرمج مش بتغلط المحترف دة انسان وبيغلط
    احتمال نسبة غلط الهاك قليلة لكن الانسان كبيرها معا انك كمان لو لاحظت اغلبية الاكونتات كبيرة بتلعب بهاك
    بس مش اى حد يلاحظ كده غير المحترف بنسبة لى انا مش بلعب غير بهاكات xD
    وانت لك حرية الاختيار فى الاخر وربنا يوفق الجميع

6. loay_the_king

loay_the_king Member

100% يا سيد باشا
    40ايجى5

7. italyanoooo

italyanoooo Member

بس شوف بعد مادخل موسوعة جينس يجلى بعدها بلوك يضيع كل اللى انا عملته

8. kakamikel

kakamikel New Member

والله اخي انا لما يقتلني احدي عندو هاك او ما عندوش انا اتعصب اشوف شيطان في عيني

9. sro5005

sro5005 Member

والله انا مش عارف االك ايه انا زمان كونت لما اموت من واحد بيلعب بهاك ارهق اوى واتمنى لو معايا هاك (ربنا يخللنا ايجى نت D::) دلوقتى لو مش بلعب بهاك معرفش العب وازهق من اللعبه واطله العب المزرعه السعيده D:: مش عارف ليه هو ده رايى ..........

حالة الموضوع:
مغلق