ممهم للاجابة

الموضوع في 'مشاكل و طلبات crossfire' بواسطة محمد اشرف محى الدين, بتاريخ ‏16 يوليو 2012.

1. يا جماعة انا بلعب كروس فير تهييس وكل شوية الاكونت بتاعى بيقفل بعد مده او لما برمى السلاح بتاعى واخد سلاح من على الارض او اخد ال C4 من على الارض الاكونت بيعمل ايرور ويطلع من الماب ممكن حد يقولى اصلح الغلط دا منين او يقولى لو هيا اللعبة كدا اصلا و40ايجى5

2. BiGBooS

BiGBooS Member

رد: ممهم للاجابة

لا اللعبة مش كدة
    +
    اديني وقتي كدة بكرة الظهر هيكون عندك الحل...

3. رد: ممهم للاجابة

شكرا حبيب قلبى

4. رد: ممهم للاجابة

شكرا جدا ليك وياريت لو تقولى ازاى اجيب ال EC فى اللعبة بالظبط علشان انا مافهمتش اعمل ايه من الموضوع وشكرا 40ايجى540ايجى5 او ممكن تعمل شرح بالصور او الفيديو لموضوع ال EC

5. BiGBooS

BiGBooS Member

قولي اسم ايميلك وانا هعملك الطريقة جاهزة عالشان تجيب ال EC ع طول
    ملاحظة اسم ايميلك اللي بتدخل بية اليوزر اللي بتكتبه من برة اللعبة عالشان تدخل واوعي تغلط وتكتب ايميل الياهو او الباس...

6. رد: ممهم للاجابة

اسم الاكونت الى هوا ال ID : mohamedwork

7. BiGBooS

BiGBooS Member

8. BiGBooS

BiGBooS Member

فهمت عملتها ازاي ؟؟

بص بقي خد الرابط التاني اللي فية اسمك كامل كوبي ... واحفظه عندك واي حد عايز يسجل او كدة اديله الرابط دة لو اي حد سجل من الرابط دة ودخل اللعبة ولعب حبة
    هتاخد الزد بي

9. sayed205

sayed205 Well-Known Member

تسلم على المتابعة يامعلم

10. رد: ممهم للاجابة

الف شكر يا معلم والله انتا برنس 40ايجى540ايجى540ايجى5

11. رد: ممهم للاجابة

انا عارف انى بتقل عليك ممكن تقولى مشكلة اللعبة ديه تتحل ازاى علشان انا مش عارف العب اللعبة بقت كل شوية بتقفل

12. رد: ممهم للاجابة

يا معلم انا خت الرابط الى انتا عملتو وحاولت اسجل من عليه وكنت مشغل هوست شيلد كل شوية اعمل اسم الاكونت بيقولى الاسم غلط اعمل اسم تانى بردو يقولى غلط اعمل ايه مش عارف ومعلش شوفلى موضوع الايرورو بتاع اللعبة دا

الوسوم: