ممكن مساعدة بسرعة؟؟

الموضوع في 'مشاكل و طلبات crossfire' بواسطة محمد خلف2, بتاريخ ‏28 أغسطس 2012.

1. انا كل لما ازل الانجكتور وى اسطبه يجيلى الرسالة دى (to run this applicaion,you first must install one of the following versions of the .Net FrameWork :v4.030319
    .contact your applicaion publisher for instructions about obtaining the appropriate version of the . Net FrameWork
    مع انى مسطبNet FrameWorkv4.030319 كذا مرة من على الموقع وى برة الموقع بردو وى النسخة عند Windows7 وى انا مش لاقى حل يريت حل بليز

2. عراقي انا

عراقي انا Active Member

3. رد: ممكن مساعدة بسرعة؟؟

ده هيعمل ايه

4. عراقي انا

عراقي انا Active Member

رد: ممكن مساعدة بسرعة؟؟

بينصب كل برامج ال نيت فور مارك

5. رد: ممكن مساعدة بسرعة؟؟

مش بيردى بيقولى فيلد فى التسطيب اعمل ايه انا زهقت والله

6. رد: ممكن مساعدة بسرعة؟؟

معلش انا كررت الموضوع علشان المشرف المحترم((عراقى انا)) عطانى رابط دهhttps://www.rapidshare.com/#!downloa...roweb.exe|4543 وانا جيت اسطبه جيه عند رابع ملف وى قلى فيلد فى التسطيب وى مشكلتى تحت اهى عايز حل:40ايجى5
    انا كل لما ازل الانجكتور وى اسطبه يجيلى الرسالة دى (to run this applicaion,you first must install one of the following versions of the .Net FrameWork :v4.030319
    .contact your applicaion publisher for instructions about obtaining the appropriate version of the . Net FrameWork
    مع انى مسطبNet FrameWorkv4.030319 كذا مرة من على الموقع وى برة الموقع بردو وى النسخة عند Windows7 وى انا مش لاقى حل يريت حل بليز
    40ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى5